آموزش
موضوعات داغ

فروشگاه کتاب آنلاین دایری لن

فروشگاه آنلاین کتاب دایری لن ، منبع جامع برای مقطع ارشد و دکتری. شما میتوانید فایل کتاب ها رو به صورت رایگان از فروشگاه کتاب دایری لن دانلود و استفاده کنید.

دانلود رایگان کتاب زبان های خارجه

دانلود رایگان کتاب زبان انگلیسی،دانلود رایگان کتاب زبان آلمانی،دانلود رایگان کتاب زبان ترکی استانبولی،دانلود رایگان کتاب زبان اسپانیایی ودانلود رایگان کتاب زبان کره ای

کتاب الکترونیکی (ایبوک) چیست؟

با رواج روزافزون تأثیر رایانه در مسائل روزمره، جهان با سرعت فزاینده‌ای به دنیای الکترونیک و دیجیتال تبدیل می‌شود. کتاب و چاپ و نشر نیز از این راه باز نمانده‌اند و ظهور نشر الکترونیک این صنعت را دستخوش تحولی عظیم کرده است

کتابهای الکترونیکی به‌صورت متنی و از طریق رایانه یا گوشی همراه و یا کتابخوان ها (مانند دستگاه کیندل شرکت آمازون) و با مروروگرها و یا نرم افزارهای مخصوص به خود قابل استفاده هستند.

سایت دانلود رایگان کتاب

علاوه بر منابع ارشد و دکتری زبان انگلیسی شما میتوانید کتاب های آموزشی اعم از (Top Notch,American Files,Touch Stone,Family & Friends)و غیره رو دانلود کنید.

اساتید هم میتوانند فایل Teacher’s رو هم از فروشگاه تهییه کنند.

درصورت نبود کتاب مورد نظر شما میتوانید نام کتاب رو برای ارسال کنید ، همکاران ما در اولین فرصت تهیه و در اختیار شما قرارخواهند داد.

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. بهترین بخش سایتتونه واقعا
    ممنونم از اینکه مطالب رایگان دراختیارمون قرار دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن