Basic (پایه)آموزش
موضوعات داغ

TTC چیست؟همه چیز درباره TTC

دوره TTC چیست؟ و چه کاربرد هایی دارد؟

TTC مخفف عبارت Teacher Training Course به معنی «دوره آموزش معلم» زبان می باشد. مطالب ارائه شده در این دوره تخصصی در مراکز آموزشی و آموزشگاه های مختلف زبان متفاوت است با این حال به طور کلی شامل ارائه کلیه رویکرد ها، روش ها و تکنیک های آموزشی و مدیریتی است که طی آن شرکت کنندگان آمادگی لازم جهت تدریس زبان را کسب می کنند. این دوره تخصصی ویژه علاقمندان به تدریس زبان انگلیسی است که از دانش و مهارت زبانی لازم برای این کار برخوردارند و یا معلمانی که در صدد به روز رسانی دانش خود و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهش های تجربی در این زمینه هستند.

در کلاس های TTC بر روی چندین مهارت زبان آموزان تمرکز می شود :

  • بالا بردن دانش زبان آموزان از روش های نوین تدریس و شناخت این روش ها Methodology
  • استفاده از روش های آموزش زبان انگلیسی در کلاس های TTC و آشنا شدن زبان آموزان با محیط و نحوه مدیریت کلاس
  • برگزاری DEMO برای شناخت توانایی های زبان آموزان و کاهش استرس زبان آموزان در برگزاری یک کلاس آموزش زبان انگلیسی
  • دانستن استراتژی های و تکنیک های لازم برای ارتقا زبان آموزانی که قصد شرکت در دوره های آیلتس را دارند.

این دوره TTC- دوره تربیت معلم تخصصی می تواند گام مهمی در جهت آمادگی معلمان، مدرسان و استادان زبان انگلیسی برای کسب معتبرترین مدارک بین المللی این حوزه یعنی دوره های تخصصی دانشگاه کمبریج نظیر CELTA (مدرک تدریس زبان انگلیسی به گویشوران دیگر زبان ها) TKT (آزمون دانش تدریس)، DELTA ( دیپلم تدریس زبان انگلیسی به گویشوران دیگر زبان ها)، و … باشد.

کتاب های دوره TTC چیست؟

کتاب های بسیار زیادی برای استفاده در کلاس های تربیت مدرس زبان انگلیسی وجود دارند. برخی از این کتاب ها موارد زیر می باشند:

  1. CELTA Course
  2. Teaching Knowledge Test (TKT)
  3. کتاب Essential Teacher Knowledge by Jeremy Harmer
  4. TESOL Certificate

همه این کتاب ها بسیار مفید هستند. برخی آموزشگاه زبان از کتاب CELTA استفاده می کند. کتاب CELTA بهترین و معتبرترین منبع برای دوره TTC می باشد. مدرک CELTA توسط دانشگاه کمبریج ارائه می شود و اعتبار بین المللی دارد.

برچسب ها

Mohammad Sabzeie

Skills : *Reading comprehension *Grammar *listening and speaking  - oral reproduction *writing *methods of language learning and language teaching *advance writing (IELTS writing) _writing articles, essays, and letters *Linguistic *Phonology *translation (methods of translation) *literature, film, document oral and news translation. *TTC teaching methodology, testing, psycholinguistic, sociolinguistcs,* conversation analysis, material development, ESP, ELT.

نوشته های مشابه

‫15 نظرها

  1. خداقوت خدمت پرسنل دایری لن
    خواستم تشکر کنم بابت این همه زحمت های بی وقفه شان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن