اسپانیایی

معرفی بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی + دانلود رایگان

راهنمای جامع کتاب آموزش زبان اسپانیایی

تو این مطلب می خواهیم با بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی آشنا شویم که بهترین ها برای یادگیری زبان زیبای اسپانیایی هستند. در کنار معرفی کتب، لینک دانلود رایگان این کتاب های اسپانیایی را نیز قرار داده ایم تا به آسانی از آن ها استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای یادگیری صحیح و بهتر این زبان و کتاب ها، در کلاس های آموزش آنلاین زبان اسپانیایی دایری لن شرکت کنید.

کتاب های آموزش زبان اسپانیایی

کتاب Nuevo Suena

مجموعه کتاب Suena چه نسه قدیمی و چه جدید از محبوبترین کتاب های فراگیری زبان اسپانیایی در سر تا سر دنیا و همچنین کشور عزیزمان محسوب می شود و بسیاری برای یادگیری این زبان شیرین و موزیکال سریعا سراغ این مجموعه به دلیل ساختار جامع و منظمش می روند.

ویژگی ها و محتویات کتاب Suena

دارای 4 کتاب اصلی به همراه کتاب کار کامل که هر کتاب فراگیران را برای سطوح مختلف A1/A2,B1/B2,C1/C2 آماده می کند
هر کتاب شامل 10 درس است که هر درس به نکات کاربردی گفتاری، گرامری، نوشتاری، آواشناسی، واژه شناسی و فرهنگی می پردازد

  • دارای قسمت جدا گانه با نام “Maneras de Vivir” که سبک زنزگی نام دارد و به فرق و شباهت زندگی و سنت های اسپانیا و آمریکای جنوبی می پردازد
  • دارای صفحات تمرینات دوره ای جامع پایان هر 3 درس یکبار برای مرور و ارزیابی دروس قبل
  • دارای ضمیمه واژگانی درس به درس و تفکیک شده چند زبانه در انتهای هر کتاب که از اسپانیایی به زبان های دیگر نظیر فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و برزیلی ترجمه شده اند که فراگیری آنها را برای اکثر فراگیران بین المللی آسان می کند
  • دارای سی دی های ترک های صوتی درس به درس به طور تفکیک شده
  • دارای متن نوشتاری ترک های صوتی در انتهای هر کتاب
  • دارای به روزترین اصطلاحات و کلمات در متون و ترک های صوتی
    لازم به ذکر است مجموعه دایری لن از قدیم با نسخه قدیمی و اکنون با نسخه جدید به فراگیران زبان اسپانیایی در آموزشگاه چند زبانه دایری لن و کلاس های آموزش آنلاین زبان اسپانیایی سایت دایری لن آموزش داده می شود و آن ها را برای دوره های آزمون های بین المللی DELE آماده می سازد.

دانلود کتاب Nuevo Suena

ثبت نام کلاس های ترمیک آموزش آنلاین زبان اسپانیایی یادگیری زبان اسپانیایی به صورت آنلاین و کامل از طریق پلتفرم های ایرانی با ارائه مدرک معتبر!

کتاب Espanol 2000

کتاب Espanol 2000 (اسپانیایی جدید 2000)، پس از یک دوره طولانی آزمایش، با شور و شوق مجدد و با بهترین فضای داخلی مناسب برای تأمین هدف اصلی خود، به دانش آموزان و ربان آموزان برای یادگیری زبان اسپانیایی ارائه می شود. تهیه و تنظیم خاص این کتاب مکانیسم های لازم برای یادگیری زبان اسپانیایی و فرهنگ غنی آن را برای همگان فراهم کرده است. کتاب New Spanish 2000 در سه سطح ابتدایی، متوسط و پیشرفته ساخته شده است.

هر یک از سطوح به گونه ای برنامه ریزی می شود که به تنهایی مطابق با الزامات برنامه ریزی سال تحصیلی هر موسسه ای است که به کار آموزش اسپانیایی به عنوان زبان دوم می پردازد. مجموعه New Spanish 2000 قصد دارد یک روش نوین باشد که در آن موقعیت، مکالمه و مکانیسم های آموزشی زبان موازی هستند و با توجه به سطوح تشکیل دهنده آن فارغ‌التحصیل می شوند. در هر یک از آنها، ترم های تحصیلی و آموزشی زبان اسپانیایی به عنوان یک نقطه شروع است، اما همیشه تمایل دارد که خود را در زنده‌ترین و رساترین فرم، در بیان شفاهی و توصیف فرهنگش قرار دهد.

کتاب اسپانیایی جدید 2000 (Espanol 2000) از فداکاری و وقف زمان معلم های اختصاص داده شده به آموزش این زبان و از نقش اساسی که این روش به آنها می دهد، آگاه است. نویسندگان نسخه جدید به روز شده طی چند سال گذشته کتاب Español 2000 را با کمک هایی که هم معترضین و هم دانشجویان برای ما ارسال کرده اند غنی تر و مدرن تر کرده است.

روش کتاب اسپانیایی 2000 اصول اولیه جریانهای زبانی را در رابطه با آموزش زبان تشکیل داده بود. پذیرش فوق‌العاده ای که این روش همچنان در بین معلمان و دانش آموزان دارد، باعث رضایت نویسندگان و ویراستاران است که هر روز تأیید می کنند که اصلی که از آن الهام گرفته هنوز هم مانند گذشته معتبر است. New Spanish 2000 صریح ترین و ثابت ترین راهنمایی های زبانی را در آموزش زبان اسپانیایی بیان می کند. از این رو موفقیت چشمگیر آن در بین معلمان و دانش آموزان را رقم زده است و به همین دلیل New Spanish 2000 همچنان یک مجموعه فوق‌العاده برای یادگیری زبان اسپانیایی باقی مانده است. این اعتقاد همان چیزی است که ما را بر آن داشته تا این نسخه را کاملاً تازه و به روز شده آماده کنیم. اگرچه ساختار سابق از روش و اساس کتاب حفظ شده است، ولی جنبه های مختلفی تجدید نظر شده است، و طرح و تصاویر که متن را همراهی می کنند به طور قابل توجهی بهبود یافته است. علاقه و امید ما این است که New Spanish 2000 همچنان برای دانش آموزانی مفید باشد که می خواهند به شناخت زبان و فرهنگ اسپانیایی نزدیک تر و آشناتر شوند.

کتاب Nuevo Prisma

زبان اسپانیایی در دهه اخیر یکی از پرطرفدارترین زبان ها بین مردم ایران عزیز شده است و فراگیران بسیاری به دلیل جذاب، آهنگین و پرکاربرد بودن این زبان به مطالعه ای زبان مشغول هستند. یکی از جذابترین و پرفررش ترین کتاب ها برای یادگیری این زبان مجموعه کتاب Nuevo Prisma هستند که شامل شش سطح A1، A2، B1، B2، C1، C2 است که در هر کتاب فراگیر با مطالب گسترده ای از معرفی ساده خود، خانواده، کارهای روزمره تا بحث در مورد پیچیده‌ترین گرامر ها و مباحث گفتاری را یاد گرفته و بعد از آن به راحتی میتواند به گزینه هایی مانند مهاجرت، ترجمه، تدریس و … فکر کند.

از مواردی که کار با این کتاب را جذاب تر و یادگیری این زبان را شیرین تر می کند وجود ترک های صوتی با صدای افراد Native اسپانیایی است که در سطوح مقدماتی با سرعت پایین‌تر و در سطوح بالاتر سخن می گویند و این باعث میشود شنونده پله پله هم‌زمان با نکات گرامری و تخصصی در فن بیان آشنا شود.

رویکرد اصلی این مجموعه بر اساس گفتگو محور بودن و انجام فعالیت های گوناگون کلاسی است که همین امر باعث می شود دانش آموز یک عامل اجتماعی در کلاس تلقی شود که باید فعالیت ها یا کنش هایی را در زمینه های مختلف فرهنگی اجتماعی انجام دهد و منابع شناختی و عاطفی آنها را در راستای هر درس ادغام کند. در Prisma جدید، توجه ویژه ای به ارتقای مجموعه ای از تکنیک ها و استراتژی های یادگیری و ارتباطی، که به دانش آموز کمک می کند تا در روند یادگیری خود تأمل کند.

در طول هر درس شخص می توانید فعالیتهای ویژه ای برای ارتقای مهارت های خود پیدا کنید، به طوری که دانش آموزان برای دستیابی به وظایف خود، بهینه‌سازی یادگیری شخصی و سایر اعضای گروه و تأمل در امور فرهنگی و آگاهی از جنبه های مختلف فرهنگ جهان اسپانیایی به صورت خود مختار و اتوماتیک مجبور به تحقیق و بررسی حرفه ای در راستای این زبان می شود.

یکی دیگر از موارد بسیار خاص در مورد این مجموعه تاکید و تمرکز خاص آن بر لهجه های مختلف کشورهای قاره آمریکای جنوبی است که شاگردان را نه تنها با لهجه اصلی اسپانیایی بلکه با کشورهای قاره آمریکای جنوبی هم آشنا می کند و آنها به راحتی تفاوت ها را می یابند.

بعد از خواندن و تکمیل این دوره فراگیران به راحتی برای دوره DELE (آزمون بین المللی زبان اسپانیایی) آماده خواهند شد.

کتاب EL Cronometro

مجموعه کتاب EL Cronometro از مجموعه های بسیار موفق و قوی برای آماده‌سازی امتحانات بین المللی در زبان اسپانیایی است که طرفداران بسیاری دارد. با کتاب EL Cronometro همه چیز لازم برای آماده‌سازی کامل و خودخوان آزمون برای به دست آوردن دیپلم اسپانیایی به عنوان زبان خارجی از موسسه سروانتس را کسب خواهید کرد.

ویژگی های کتاب EL Cronometro

این مجموعه 7 مدل امتحان روی کاغذ + یک مدل اضافی موجود در وب سایت دارد که همگی مانند امتحانات واقعی انستیتو سروانتس ساخته شده است. این مجموعه همچنین دارای CD با فرمت MP3 است که دقیقا مانند امتحان اصلی طراحی شده است. تمام کلید ها و جواب مدل های امتحان در یک سبک و سطح اسپانیایی آسان و قابل درک مورد بحث قرار گرفته اند.

اطلاعات اضافی زیادی در مورد ساختار آزمون، زمان موجود، وظایف آزمون ها، روز آزمون و غیره ابزارهای مفیدی برای نظارت بر روند آماده‌سازی است که در این کتب به آنها اشاره دقیق شده است. از دیگر موارد می توان به مدل های گوناگون امتحانات در پایان با یک سری تمرینات اشاره کرد تا مهارت های امتحان را توسعه داده و نتایج را در مدل امتحان بعدی بهبود بخشد.

همه نویسندگان این مجموعه کتاب ها، استادان موسسه سروانتس هستند و بازرسان DELE بوده اند که تجربه ارزشمند خود را در قالب این کتاب ها در دسترس همگان قرار داده اند. همچنین اینکه مطالب اضافی برای معلم ها در www.edinumen.es/eleteca موجود است.

بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی برای سنین مختلف

این بود از معرفی بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی همراه با لینک دانلود رایگان که امیدوارم برای شما کاربردی بوده باشد. پیشنهاد می کنیم حتما برای مطالعه درست این کتاب ها، از یک استاد راهنمایی بخواهید یا در کلاس های اسپانیایی شرکت کنید تا بهترین نتیجه را در یادگیری اسپانیایی بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن