برترین

کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی

زبان انگلیسی را می‌توان دروازه ورود به دنیای کسب درآمد دلاری دانست. در واقع به کمک این مهارت، شما می‌توانید از پتانسیل بی‌نظیری که در بازار بین‌الملل وجود دارد، نهایت استفاده را ببرید. اگر بخواهیم به زبان ساده عنوان کنیم، باید بگوییم که نخستین مهارت برای کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی، تسلط نسبی بر روی زبان انگلیسی است. نکته جالب این است که تعداد زیادی از افراد جامعه، چنین تسلطی را دارند.

اما همگی آنها روش‌های کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی را نمی‌دانند. همین عامل باعث می‌شود تا از پتانسیل‌های بی‌نظیر این مهارت، بی‌نصیب بمانند. ما در ادامه قصد داریم تا مرور واضحی بر روی روش‌های کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی داشته و جنبه‌های مختلف آن را برای شما عزیزان بیان کنیم. پس اگر تمایل دارید تا از این مهارت درآمد مناسبی را کسب کنید، حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی فرمایید.

آیا کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی حقیقت دارد؟

طی یک دهه گذشته تعداد زیادی از نسل جوان، به دلیل خواسته و نیازی که در جامعه وجود داشت، به دنبال یادگیری زبان انگلیسی رفتند. اما اغلب آنها صرفاً با هدف تقویت دانش زبان خود یا توانایی درک بهتر از ابزارهای خارجی، چنین تصمیمی را در پیش گرفته‌اند.

به عبارتی اغلب آنها نمی‌دانند که چه موقعیت‌های مناسبی برای کسب درآمد از زبان انگلیسی وجود دارد. همین عامل باعث می‌شود تا از فهم آن تعجب کنند. به‌گونه‌ای که با شنیدن این روش‌ها شوکه شده و از هدررفتن زمان خود پشیمان می‌شوند. در واقع طیف زیادی از اقدامات وجود دارد که کاربران می‌توانند به لطف آن، نسبت به کسب درآمد دلاری با زبان انگلیسی اقدام کنند. ما در ادامه برخی از آنها را برای شما ذکر کرده‌ایم تا بهتر دلیل این ادعا را بدانید.

بیشتر بخوانیم : آموزش زبان انگلیسی با سریال فرندز به همراه اصطلاحات

راه و روش‌های کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی

همان گونه که اشاره کردیم، روش‌های متنوعی برای کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی وجود دارد که هر یک از این روش‌ها به نوبه خود منحصربه‌فرد بوده و در ترکیب با سایر اصول و تکنیک‌ها می‌تواند سودآوری قابل‌توجهی داشته باشد. اگرچه در برخی از این روش‌ها نیازمند استفاده از حساب‌های خارجی یا مهارت‌های دیگر خواهید بود، اما درهرحال به کمک آنها می‌توانید سود مناسبی را کسب کرده و از این طریق به درآمدهای قابل‌ توجهی برسید. ما در ادامه برخی از آنها را برای شما ذکر کرده‌ایم که دانش زبان انگلیسی، محوریت اصلی در آنها است.

فعالیت به‌عنوان مترجم زبان

فعالیت به‌عنوان یک مترجم را می‌توان شاخص‌ترین و البته ساده‌ترین روش کسب درآمد دلاری به کمک زبان انگلیسی دانست. در واقع شما با داشتن تخصص کافی در زبان انگلیسی، می‌توانید به‌عنوان یک مترجم فعالیت کرده و از این طریق درآمد دلاری قابل‌توجهی را داشته باشید. برای مثال شما می‌توانید در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلفی که هرساله در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود، به‌عنوان یک مترجم حضور داشته باشید.

شما می‌توانید به عنوان فری لنسر در این روش دستمزد قابل‌توجهی را به‌صورت ساعتی یا روزانه دریافت کنید. مازاد بر این هرساله تعداد زیادی از گردشگرها و توریست‌های خارجی وارد کشور می‌شوند که برای درک بهتر یا ارتباطی ایده‌آل‌تر با هم‌وطنان، نیازمند یک مترجم هستند.

اغلب آنها دستمزد شما را به‌صورت دلاری پرداخت میکنن و همین باعث می‌شود تا بتوانید نسبت به کارفرمایان داخلی، مبالغ بیشتری را از آنها دریافت کنید. حتی شما می‌توانید به‌عنوان یک تور لیدر فعالیت کنید. در واقع هرساله بخش زیادی از توریست‌های وارد شده به کشور، با هدف انجام معالجات گوناگون و موارد پزشکی به ایران سفر می‌کنند. بر همین مبنا نیازمند یک راهنما برای همراهی در پروسه درمان هستند.

این نیاز برای گردشگران سیاحتی هم احساس می‌شود. در واقع بخش زیادی از آن‌ها جزو طبقه متمول بوده و ترجیح می‌دهند تا تور لیدر اختصاصی داشته باشند. چنانچه در شهر شما مکان‌های گردشگری شاخص وجود داشته باشد، می‌توانید با سادگی با این گردشگران دیدار کرده و نیاز آن‌ها را به شیوه‌ای مناسب برطرف کنید.

البته این تنها موقعیت کسب درآمد دلاری نیست، در واقع شما می‌توانید به وب‌سایت‌های فریلنسری مختلف نظیر upwork مراجعه کنید. در این وب‌سایت کارفرمایان مختلفی وجود دارد که نیازمند مترجمی از فارسی به انگلیسی یا بالعکس هستند. این پروژه‌ها می‌تواند برای ترجمه کتاب، مقالات، اخبار، فیلم‌ها و موارد دیگر باشد.

شما می‌توانید با انجام این پروژه‌ها، درآمد دلاری قابل‌توجهی را دریافت کنید که می‌تواند برای شما بسیار ایده‌آل باشد. البته باید عنوان کنیم که دریافت این درآمدها نیازمند حساب‌های پرداختی مختلف است که ما در ادامه به آن هم می‌پردازیم.

تولید محتوای متنی انگلیسی

تولید محتوای انگلیسی را می‌توان یکی از شاخص‌ترین و البته بهترین راهکارها برای کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی در نظر گرفت. در واقع تعداد زیادی از وب‌سایت‌های خارجی، نیازمند نیروهای متخصص برای نگارش مقالات وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود هستند. شما می‌توانید با نگارش این مطالب، درآمد بسیار قابل‌توجهی را کسب کنید. به‌گونه‌ای که می‌توان روزانه تا سقف ۲۰۰ دلار هم درآمد داشته باشید.

این موضوع باعث شده تا این روش به‌عنوان یکی از بهترین و البته شاخص‌ترین راهکارها برای کسب درآمد از زبان انگلیسی شناخته شود. البته یافتن کارفرمای انگلیسی‌ زبان برای افراد تازه‌کار اندکی دشوار است. بدین منظور کافی است تا به وب‌سایت‌های فریلنسری نظیر fiverr و امثال آن مراجعه کنید. در این وب‌سایت‌ها دسته‌بندی جداگانه‌ای برای تولید محتوای متنی وجود دارد که می‌توانید در آن جزئیات و دستمزد هرکدام را به‌سادگی مشاهده کنید.

آموزش زبان انگلیسی به عنوان مدرس

آموزش زبان انگلیسی را می‌توان به‌عنوان راهکاری دیگر جهت کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی دانست. در واقع اغلب کاربران این روش را به‌عنوان یک راهکار درآمدی از زبان انگلیسی می‌شناسند. اما تقریباً تمام آنها با زبان‌آموزان ایرانی سروکار دارند که عموماً دستمزد پرداختی به‌ازای آن چندان قابل‌توجه نیست.

اما بد نیست بدانید که در سراسر دنیا، افراد دیگری وجود دارند که نیازمند یادگیری زبان انگلیسی در سطوح مختلف هستند. بدین منظور می‌توانید به وب‌سایت‌های ویژه آموزش زبان انگلیسی مراجعه کرده و از این طریق با زبان‌آموزان مختلف ارتباط بگیرید. البته این تنها راهکار درآمدی از آموزش زبان انگلیسی نیست.

شما می‌توانید دوره‌های آموزشی و پکیج‌های مختلفی را هم تولید کرده و آن را در وب‌سایت‌های مطرحی همچون یودمی برای فروش قرار دهید. عموماً در این وب‌سایت‌ها، مبالغ قابل‌توجهی برای دوره‌های آموزش زبان انگلیسی پرداخت می‌شود. شما می‌توانید متناسب با میزان دانش و سطح مهارت خود، دوره‌های گوناگونی را برای آزمون‌هایی نظیر آیلتس، تافل یا یادگیری مکالمه محور و موارد دیگر قرار دهید. بدون شک می‌توانید از این طریق افراد بیشتری را جذب کرده و خدمات خود را به آنها عرضه کنید. همین عامل باعث می‌شود تا بتوانید درآمدهای دلاری قابل قبولی را به دست بیاورید.

تولید پادکست – محتوای صوتی

تولید پادکست انگلیسی را می‌توان یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد دلاری با این زبان دانست. در واقع شما می‌توانید پادکست‌های مختلفی را تولید کرده و آن را در بسترهای آموزشی مختلف قرار دهید. اغلب این پلتفرم‌ها به‌ازای میزان مخاطبان شما درآمد مناسبی را ارائه می‌دهند. بدین منظور کافی است موضوعات جالبی را برای تولید پادکست انتخاب کرده و با لحنی گویا و جذاب آن را ضبط کنید.

پس از این کار می‌توانید یک حساب کاربری در وب‌سایت‌های موردنظر ایجاد کرده و آن را بارگذاری کنید. غالباً پادکست‌های مربوط به داستان‌های جذاب یا مطالب آموزشی، می‌تواند بیشترین طرف‌دار را به سمت خود جذب کند. به همین جهت توصیه می‌شود تا شما هم اولویت خود را بر روی این موضوعات قرار دهید. البته باید به خاطر داشته باشید تا حتما بر روی موضوعاتی کار کنید که در جامعه بین المللی خواهان کافی داشته باشد. در غیر این صورت نباید انتظار بازدهی چندانی را داشته باشید.

ایجاد وب‌سایت انگلیسی

ایجاد وب‌سایت انگلیسی راهکار دیگری است که می‌توانید به کمک دانش زبان انگلیسی خود، درآمد قابل‌توجهی را از آن کسب کنید. در واقع شما با داشتن یک وب‌سایت پربازدید انگلیسی، می‌توانید از شبکه‌های تبلیغات کلیکی یا روش‌هایی دیگر برای کسب درآمد بهره‌مند شوید.

اگرچه این روش نیازمند دانش زمینه‌ای در حیطه راه‌اندازی و مدیریت سایت است، اما غالباً درآمدهای پایدارتر و البته بسیار ایده‌آل‌تری دارد. به‌گونه‌ای که یک وب‌سایت با بازدید معمولی، می‌تواند درآمدهای بسیار قابل‌توجهی را به همراه داشته باشد. همین عامل سبب شده تا بسیاری از متخصصان، این روش را در اولویت خود قرار دهند.

ترجمه کتاب – مترجم

ترجمه کتاب راهکار دیگری است که می‌تواند درآمد دلاری قابل‌توجهی را از زبان انگلیسی به دنبال داشته باشد. عموم افراد زمانی که کلمه ترجمه کتاب را می‌شنوند، به یاد بازگردانی کتاب‌های انگلیسی می‌افتند. اگرچه این دیدگاه در جامعه ما حاکم است، اما برای کسب درآمد دلاری بایستی معکوس آن را انجام دهید. به عبارت ساده‌تر شما باید کتاب‌های ایرانی را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و آن را در مارکت پلیس‌های مختلف برای عرضه قرار دهید.

بر فرض مثال آمازون یک بستر مناسب برای فروش کتاب‌های الکترونیکی است. شما می‌توانید ابتدا یک کتاب مناسب را با اجازه ناشر آن به انگلیسی تبدیل کرده و سپس نسخه الکترونیکی آن را در وب‌سایت آمازون برای فروش قرار دهید. یقیناً اگر موضوع کتاب شما جذاب و البته ترجمه آن روان باشد، مشتریان زیادی را کسب خواهید کرد. لذا توصیه می‌شود تا حتماً این روش را به‌عنوان راهکاری مطمئن و ایده‌آل در انتخاب‌های خود قرار دهید؛ چرا که افراد زیادی از آن درآمد دارند.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را می‌توان اقدام دیگری دانست که می‌تواند درآمد دلاری قابل‌توجهی را به کمک زبان انگلیسی برای شما ایجاد کند. در واقع این روزها شبکه‌های اجتماعی مختلفی پا به عرصه وجود گذاشته‌اند که کاربران زیادی در آنها حضور دارند. شما می‌توانید با ایجاد یک صفحه در این شبکه‌های اجتماعی، مطالب آموزنده را به سایر کاربران انگلیسی ‌زبان آموزش داده و در کنار آن تبلیغات گوناگون را قرار دهید.

از جمله آن می‌توان به تبلیغات افلیت مارکتینگ اشاره کرد. از طرفی دیگر شما می‌توانید خدمات و محصولات خود را هم در این شبکه‌های اجتماعی معرفی کنید. خدماتی همچون مترجمی، تولید محتوا و … از جمله اقداماتی است که می‌توانید آن را به‌خوبی در این شبکه‌های اجتماعی پرزنت کنید.

بر همین مبنا توصیه می‌شود که حتماً فعالیت خود در این شبکه‌های اجتماعی را بیشتر کرده و از این طریق کاربران انگلیسی‌ زبان را جذب خود کنید. بدون شک شما می‌توانید با استفاده از این کاربران، محصولات و خدمات گوناگونی را با قیمت‌های معقول ارائه کنید. برای نقدکردن درآمدهای خود هم می‌توانید از دروازه‌های پرداخت خارجی یا شبکه‌هایی نظیر پرفکت مانی استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم : اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی مخصوص دانش آموزان

بهترین راه برای نقدکردن درآمد دلاری حاصل از زبان انگلیسی

همان گونه که اشاره کردیم، تسلط بر زبان انگلیسی می‌تواند موقعیت‌های زیادی را برای کسب درآمد دلاری به همراه داشته باشد. همین عامل باعث شده تا تعداد زیادی از کاربران ایرانی به فکر آن باشند. اما باید عنوان کنیم که یک مانع بزرگ در این راه وجود دارد و آن هم نبود مسیرهای پرداختی مختلف برای دریافت این درآمدهای دلاری است. در واقع با وجود اینکه تعداد زیادی از کاربران با این روش‌های درآمدی آشنایی دارند، اما نمی‌دانند که چگونه درآمدهای خود را از کارفرمایان خارجی دریافت کرده و آن را به ریال تبدیل کنند.

ما در گروه نوین پرداخت سعی کرده‌ایم تا بهترین و البته ساده‌ترین مسیر را برای نقدکردن درآمد دلاری شما فراهم کنیم. ما روش‌های مختلفی پیرامون دریافت و نقدکردن درآمدهای دلاری را در لیست خدمات خود جای‌داده‌ایم. بر همین مبنا کارفرمایان شما از هر طریقی درآمد شما را پرداخت کنند، ما قادر به نقدکردن آن خواهیم بود.

نقدکردن دلار پی پال، پرفکت مانی، وب مانی و … از جمله خدماتی است که ما به کاربران خود ارائه می‌دهیم. مازاد بر این ما کمترین کارمزد ممکن را دریافت کرده و در سریع‌ترین زمان، معادل ریالی آن را به‌حساب شما واریز می‌کنیم. افزون بر این موارد تیم پشتیبانی ما در تمام این پروسه شما را همراهی خواهد کرد. لذا هر سؤالی در این زمینه دارید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان و مشاورین دایری لن تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها

حمیدرضا تاجیک

Reading , Listening , New method of teaching with AI , Free Discussion

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن