آموزش

تفاوت تعین سطح زبان انگلیسی آنلاین با حضوری

یکی از تفاوت‌های بارز ومشخص بین تعیین سطح زبان انگلیسی آنلاین و حضوری، روش ارزیابی است. در حضوری، برخی معلمان از روش‌های سنتی برای ارزیابی سطح زبان دانش‌آموزان استفاده می‌کنند، مانند تست نوشتاری و شفاهی. اما در آموزش آنلاین زبان انگلیسی، روش‌های بیشتری برای ارزیابی سطح زبان دانش‌آموزان وجود دارد، مانند آزمون آنلاین و استفاده از نرم‌افزارهای تعیین سطح.

در آزمون آنلاین که به‌صورت رایگان هم می باشد شما 25 دقیقه فرصت دارید تا به 20 سؤال پاسخ دهید،توجه داشته باشید که سوالات از آسان به سخت طراحی شده اند و شما در هر سؤال که احساس کردید دیگر نمی توانید پاسخ دهید کلیک پایانی را زده و آخر آزمون را اعلام کنید.

تفاوت دیگر در آموزش زبان انگلیسی آنلاین و حضوری، نوع تمرینات و فعالیت‌های آموزشی است. در روش حضوری، معلمان معمولاً برای تقویت مهارت‌های شنیداری و گفتاری، فعالیت‌های گروهی و تعاملی را برای دانش‌آموزان تدارک می‌بینند، مانند نقش‌آفرینی، گفتار و بحث. اما در آموزش زبان انگلیسی آنلاین، از تمریناتی مانند شنیداری و گفتاری آنلاین، فعالیت‌های ویدیویی، تمرین‌های گرامر و کاربردی و استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی برای تقویت مهارت‌های زبان استفاده می‌شود.

تفاوت دیگری که در آموزش زبان انگلیسی آنلاین و حضوری مشاهده می‌شود، شیوه تدریس است. در آموزش زبان انگلیسی آنلاین، معلمان به کمک تکنولوژی و ابزارهای آنلاین، به دانش‌آموزان خود کمک می‌کنند تا درک بهتری از مفاهیم و مهارت‌های زبان انگلیسی پیدا کنند.

در حالی که در آموزش زبان انگلیسی حضوری، معلمان اغلب از روش‌های سنتی تدریس مانند دفتر کلاس و تخته سیاه استفاده می‌کنند و به دانش‌آموزان خود در کلاس درس توضیح می‌دهند.

لازم به ذکر است که در تعیین سطح زبان  به‌صورت آنلاین ثبت نام و آزمون رایگان بوده و شما هیچ هزینه ایی را پرداخت نخواهید کرد.

سخن آخر

در مجموع این طور می توان گفت که یکی  از تفاوت‌های بین آموزش زبان انگلیسی حضوری و آنلاین، محیط آموزشی است. در حضوری، دانش‌آموزان در کلاس درس حضور دارند و با دیگر دانش‌آموزان و معلمان خود تعامل دارند، در حالی که در آموزش زبان انگلیسی آنلاین، دانش‌آموزان معمولاً در خانه‌های خود یا در محیطی دیگر از ابزارهای تکنولوژیکی برای آموزش استفاده می‌کنند.

بنابراین، با وجود تفاوت‌هایی که در روش‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین و حضوری وجود دارد، تعیین سطح همچنان یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های هر دوره آموزشی است و به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مسیر درستی را در پیشرفت خود در زبان انگلیسی دنبال کنند.

برای تعین سطح آنلاین زبان انگلیسی و مراحل آزمون با مشاوران مرکز ما تماس گرفته و از راهنمایی  آنها به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن