آیلتس
موضوعات داغ

منتورینگ آیلتس – مشاوره و برنامه‌ریزی آیلتس – IELTS Mentoring

دوره برنامه‌ریزی و منتورینگ آیلتس

دوره‌ی برنامه‌ریزی و منتورینگ آیلتس بر اساس یک برنامه‌ی دو ماهه‌ی قابل تمدید طراحی شده که مناسب زبان آموزانی است که تصمیم دارن طبق یه برنامه منظم چند ماه قبل از امتحان مرور و جمع‌بندی داشته باشن.

برنامه‌ها به صورت هفتگی فرستاده می‌شن و کاملا بر اساس شرایط شخصی شما طراحی می‌شن. مثل ساعت‌هایی که در روز فرصت مطالعه دارین و یا مهارت‌هایی که باید بیشتر واسشون وقت بذارین. منابع رو هم می‌تونین از کتاب‌ها و جزوه‌هایی که واسش کلاس رفتین و یا منابع پیشنهادی ما انتخاب کنین.
این دوره فقط شامل برنامه‌ی اصولی و شخصی سازی شده‌ی آیلتسه به همراه پیگیری درس خوندن و روند پیشرفتتون که هر هفته بر اساس گزارش‌هایی که می‌فرستین انجام می‌شه و اگر مواردی نیاز به کلاس باشه بهتون پیشنهاد می‌کنیم که حتما در دوره‌های تکمیلی شرکت کنین.
دوره‌ی منتورینگ آیلتس برای کسایی مناسبه که کلاس‌های آیلتس شرکت کردن و احساس می‌کنن نیاز به مرور و جمع‌بندی دارن و یا کسایی که در حال حاضر مشغول گذروندن دوره‌های آیلتس به صورت کامل یا تک مهارتی هستن. بدون دونستن ساختار و تکینیک‌های مهم هر مهارت، منتورینگ آیلتس به تنهایی نمی‌تونه کمک کننده باشه و حتما قبلش باید در کلاس‌های تخصصی آیلتس شرکت کنین.

منتور شخصی آیلتس

هرچند بسیاری از داوطلبان آزمون آیلتس، دوره های تکنینک آیلتس را گذرانده اند و با استراتژی ها آشنایی کامل دارند اما به استادی نیاز دارند تا بتواند آن ها را در مسیر این آزمون راهنمایی کند. منتور شخصی به معنی ارتباط مستقیم بین یک شخص متخصص و به اشتراک گذاشتن دانش، تجربه و مهارت خود با شخص زبان آموز در جهت ثبت پیشرفت وی و گزارش به برد تخصصی می باشد. به علاوهء برنامه ای منظم و مدون، که برای هر فرد به صورت مجزا می باشد، را ارائه دهد و طبق برنامه قدم به قدم پیش روند، و در اجرای برنامه ها تا روز شرکت در آزمون او را راهنمایی کند تا با غلبه بر ترس خود و رویارویی با موانع موفق باشد. تصور کنید برای رفتن به باشگاه ورزشی برنامه ریزی کرده اید، مسلماً به یک مربی نیاز دارید تا در این مسیر همراه شما باشد.

وظیفه منتور شخصی آیلتس

وظیفه منتور شخصی بررسی و ارزیابی وضعیت پیشرفت دانشجو، زمان‌بندی اجرای برنامه ها و همچنین با راهنمایی و ثبت گزارش ایشان را تا رسیدن به هدف مورد نظر کمک و راهنمایی می کند و تدریس و ریشه یابی مشکلات دانشجو از جمله وظایف منتور شخصی نمی باشد.

ویژگی های منتور شخصی آیلتس

  • راهنمایی دانشجو در راستای غلبه بر ترس وی
  • زمان‌بندی انجام تکالیف بر اساس توانایی زبان آموز
  • ارائه شیوه تمرین و حل مشکل تا شرکت در آزمون
  • منتورینگ آیلتس شامل تمرین های هفتگی مربوط به مهارتهای لیسنینگ , ریدینگ , رایتینگ و اسپیکینگ
  • آنالیز نقاط قوت و ضعف به صورت هفتگی
  • ارایه فایل های کمک آموزشی برای کار کردن روی نقاظ ضعف
  • همراهی و مشورت دادن برای تقویت هر 4 مهارت تا رسیدن به نمره هدف
  • تعیین زمان آمادگی برای شرکت در آزمون اصلی

اهداف اصلی منتورینگ/کوچینگ آیلتس​

  • تمرین و تکرار
  • آنالیز نقاط ضعف و قوت شما
  • پیدا کردن مفید ترین منابع برای برطرف کردن نقاط ضعف
  • تعیین زمان مناسب برای آزمون آزمایشی
  • برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای مطالعه
  • بهترین منابع برای مطالعه
  • اولویت بندی مطالعه مهارت ها
  • تست و اندازه گیری پیشرفت در منتورینگ آیلتس

محتوای برنامه

محتوای این دوره بر حسب توانایی های هر فرد متفاوت می باشد و برای هر فرد به صورت مجزا برنامه ای متفاوت ارائه خواهد شد. به این معنی که علاوه بر استراتژی ها و تکنیک های آزمون، تمرین ها و تکالیفی برای بهبود سطح عمومی زبان انگلیسی نیز ارائه خواهد شد تا به فعال نگه داشتن ذهن داوطلب یاری کند. به عنوان مثال اگر فردی در مهارت اسپیکینگ احساس ضعف بیشتری کرد، تمرکز برنامه بر روی بهبود وضعیت اسپیکینگ خواهد بود هرچند که سه مهارت دیگر نیز تمرین خواهند شد.

تماس‌های تلفنی

در طول دوره با داوطلب تماس گرفته خواهد شد و ایرادات و مشکلات آنالیز و بررسی خواهند شد. ممکن است که این تماس ها به طور تصادفی و بدون برنامه ریزی قبلی باشند.

مدت زمان هر دوره

مدت زمان در خواست منتور به صورت ماهیانه است و استاد در هر هفته، طی 2 تماس تمرین های ارائه شده به داوطلب، که شامل 4 مهارت اسپیکینگ، لیستنینگ، رایتینگ و ریدینگ هستند را با یکدیگر بررسی و آنالیز خواهند کرد.

هزینه هر دوره

هزینه منتور شخصی به صورت ماهیانه 450.000 تومان است که شامل پکیج های تصحیح اسپیکینگ و رایتینگ در طول دوره یک‌ماهه نیز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن