آموزشآیلتس
موضوعات داغ

دوره های هوشمند و اثربخش آمادگی آیلتس

اسپیکینگ آیلتس – نمونه اسپیکینگ آیلتس – تمرین speaking آیلتس

در این درس آموزش زبان انگلیسی از گروه دایری لن به آمادگی برای آیلتس بدون کلاس و بررسی سوالات اسپیکینگ آیلتس در خانه به همراه منابع آیلتس بدون استاد و اینکه بخش کیو کارت اسپیکینگ آیلتس چگونه است می پردازیم.

در سوالاتی که از سوی کاربران مختلف در زمینه دوره فشرده آيلتس دریافت می کنیم سوالاتی مانند :

منابع لیسنینگ آیلتس چیست؟ 

بهترین منابع رایتینگ آیلتس کدام ها هستند؟ 

منابع ریدینگ آیلتس جنرال کدامند؟

سلف استادی آیلتس را چگونه انجام بدهیم ؟ 

آمادگی برای آیلتس بدون کلاس آیا امکان دارد و سوالاتی از این دست را دریافت می کنیم.

در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین منابع آیلتس را برای شما معرفی کنیم.

همچنین در آینده سعی می کنیم تا نمره دهی آیلتس و محاسبه نمره ریدینگ آکادمیک آیلتس و سوالاتی از این دست را نیز به شما توضیح بدهیم.

IELTS Speaking topics

آیلتس چیست؟ – آیلتس آکادمیک
اگر هیچ ایده ای در رابطه با اینکه آیلتس چیست ندارید حتما این مقاله را مطالعه کنید

مهاجرت به کانادا و تافل

آیلتس در خانه – امتحان آیلتس

سوال متداول اکثر کاربران این است که آیا آمادگی و آموزش ایلتس در خانه ممکن است؟ سلف استادی آیلتس در خانه ممکن است. ولی باید حواستان باشد وقتی آیلتس در خانه مطالعه می کنید حتما درگام نخست از منابع آیلتس که در ویدئو آموزش منابع آیلتس که در این ویدیو معرفی کرده ایم استفاده کنید
آیلتس چیست؟
هنگامی که قصد دارید با روش مطالعه آیلتس در خانه برای آزمون آیلتس آماده شوید اهمیت دارد که تمرین زبان انگلیسی زیاد کنید.
معمولا افرادی که با روش آیلتس در خانه مطالعه می کنند ، ضعفشان این است که تمرین نمی کنند. مثلا در حین آموزش آیلتس در خانه کلی نکته در زمینه رایتینگ آیلتس آکادمیک و آیلتس رایتینگ و لیسنینگ ایلتس و آیلتس اسپیکینگ یاد می گیرند ولی آنها را بکار نمی برند. تفاوت سیستم آیلتس در خانه با زمانی که کلاس آیلتس می روید دارد این است که در کلاس ایلتس شما را مجبور می کنند بنویسید و صحبت کنید که این باعث پیشرفت آیلتس اسپیکینگ و آیلتس رایتینگ شما می شود. پس حتما حواستان باشد

آیلتس بدون کلاس – آمادگی آزمون آیلتس

برای آموزش آیلتس بدون کلاس و یا همان آیلتس در خانه باید منابعی که در این مقاله توضیح داده ایم را تهیه کنید.

قدم نخست برای شروع آیلتس بدون کلاس این است که تعیین سطح شوید. در لینک زیر تعیین سطح آیلتس آنلاین رایگان انجام می شود

تعیین سطح

بعد از اینکه متوجه شدید حدودا نمره آیلتس شما چند است از منابع استفاده کنید

آموزش آیلتس از صفر تا صد و منابع آزمون آیلتس

با عضویت در کانال یوتیوب دایری لن به آموزش آیلتس از صفر تا صد دسترسی خواهید داشت. در این آموزش آیلتس از صفر تا صد تمامی نکات و منابع آیلتس را بیان کرده ایم.

کانال یوتیوب دایری لن

آیا این آموزش آیلتس رایگان است؟
ممکن است سؤال برایتان پیش بیاید که آیا این آموزش آیلتس رایگان است؟
در جواب باید گفت که این آموزش آیلتس رایگان است.

آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته

در ادامه این دوره آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته می خواهم تکنیک های آیلتس اسپیکینگ و آیلتس رایتینگ و لیسنینگ را معرفی کنیم که با یاد گیری این تکنیک ها میتوانید نمره آیلتس ۷ بگیرید.

آیلتس 6

بیشتر مراکر آموزشی برای دادن پذیرش تحصیلی از شما می خواهند آیلتس 6 ارائه دهید. گرفتن آیلتس 6 برای کسی که چند سال با زبان انگلیسی درگیر است چندان سخت نیست. قسمت سخت قضیه آنجایی است که از شما می خواهند هم آلیتس 6 کلی ارائه دهید و هم در هر اسکیل نمره آیلتس 6 آورده باشید.

آیلتس 7

گرفتن نمره آیلتس 7 مقداری چالش برانگیز است. معمولا بالا ترین نمره ای که دانشگاه ها برای دادن پذیرش از شما میخواهند ارائه نمره آیلتس 7 است. برای گرفتن آیلتس 7 باید با توجه به سطح زبان انگلیسیتان از 4 تا 10 ماه زمان بگذارید.

برای مهاجرت به کانادا و استرالیا و اپلای حتما باید آیلتس داشته باشید. حالا یا می توانید آیلتس آکادمیک شرکت کنید یا آیلتس جنرال بسته به نوع مهاجرت ای که مد نظرتان است.

آموزش آیلتس رایگان – آمادگی آزمون آیلتس

دوره های هوشمند و اثربخش آمادگی آیلتس – بهترین نتیجه، کمترین هزینه در این کلاس IELTS

دوره های آمادگی IELTS در مجموعه دایری لن از سطح Upper-intermediate آغاز می شوند و تا سطح Advance/Proficiency ادامه دارند. محتوای این کلاس های ایلتس کاملا بروز بوده و درواقع دایری لن ده ها کتاب آموزشی آیلتس، نتیجه تحلیل صدها آزمون آزمایشی آیلتس، و ترکیب تجربه ی ده ها استاد خبره آیلتس در آموزشگاه دایری لن است.

 

 

دوره های ایلتس یا در کارگاه های تک مهارتی آیلتس؟

اگر چیزی از آیلتس نمی دانید و می خواهید تازه شروع کنید، دوره آیلتس کامل، با توجه به طرح درس اصولی تنظیم شده دایری لن برای شما بسیار مفید و کاربردی است. اگر قبلا در دوره های آمادگی IELTS شرکت کرده اید و الان فقط در یک مهارت ضعف دارید و می خواهید آن را تقویت کنید، می توانید در همان کارگاه آیلتس یک مهارت خاص شرکت کنید. به تشخیص کارشناس، ممکن است کارگاه هم برای شما مناسب نباشد و مساله شما با چند جلسه کلاس خصوصی آیلتس، یا مثلا چند مرحله تصحیح رایتینگ برطرف شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن