آموزش

کلاس زبان انگلیسی – آموزشگاه زبان کودکان و خردسالان و بزرگسالان

این روزها عجیب‌ترین سؤال، این می‌تواند باشد که «چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم». این روزها در دنیایی زندگی می‌کنیم که هزار و یک دلیل برای یادگیری زبان‌های خارجه، از جمله زبان انگلیسی ایجاد می‌کند.

روش‌های بسیار زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. این روش‌ها آنقدر زیاد هستند که می‌توانند شما را سردرگم کنند. اما ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه آموزش زبان انگلیسی، استفاده از کلاس‌های آموزشی است.

البته با وجود پیشرفت تکنولوژی، شاید روش‌هایی مثل خودآموزی و شیوه‌های خود‌خوان را برای یادگیری زبان ترجیح دهید. در واقع اکثر زبان‌آموزان، حین جستجو برای یادگیری زبان با گزینه‌هایی مثل کتاب‌های آموزشی، اپلیکیشن‌های هوشمند و دوره‌های آنلاین روبه‌رو می‌شوند. گزینه‌هایی که آن‌ها را از شرکت در کلاس‌های حضوری منصرف می‌کند. ولی استفاده از کلاس زبان انگلیسی، فواید و مزایای زیادتری دارد. فوایدی که هر زبان‌آموزی می‌تواند از آن‌ها بهره ببرد و تجربه‌ای به یادماندنی داشته باشد. در واقع، یادگیری زبان انگلیسی از طریق یک مربی با تجربه و واجدالشرایط، چیزی است که بیشتر از هرچیزی، برای یادگیری زبان به طور مؤثر به آن نیاز دارید.

ما در آموزشگاه زبان های خارجه دایر لن، سالهاست که از مربیان و مدرسان با تجربه و حرفه‌ای کمک می‌گیریم تا تجربه‌ای بی‌نظیر را در یادگیری زبان انگلیسی، برای شما فراهم کنیم. استفاده از اساتیدی که دارای مدارک کارشناسی ارشد، دکترا یا مدارک بین‌المللی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند، از افتخارات ماست. ما همچنین با 24 شعبه از آموزشگاه زبان های خارجه دایر لن، امکان دسترسی شما عزیزان را در هر نقطه از ایران فراهم کرده‌ایم تا به راحتی و در کمترین زمان، به آموزش برسید و یادگیری و تمرین مغز خود را، به راحتی انجام دهید. استفاده از خدمات و ویژگی‌های مطرح و برتر آموزشگاه زبان های خارجه دایر لن، مطمئنا فواید بسیار زیادی را برای شما خواهد داشت، ما در میان آن‌ها، به چند مورد کوتاه اشاره خواهیم کرد.

دریافت فیدبک و بازخوردهای سریع کلاس های زبان انگلیسی

از مزایای شرکت در کلاس‌های حضوری، دریافت بازخورد شخصی و سریع است. مطمئنا اگر کسی اشتباهات شما را در لحظه اصلاح کند، همه چیز بهتر در خاطرتان خواهد ماند. همچنین طی تمریناتی که مدرسان به شما می‌دهند، حین تمرین با همکلاسی خود، به اشتباهات خود بیشتر پی می‌برید. کاری که به صورت آنلاین و مجازی، ممکن است. همچنین شما حین برقراری ارتباط در یک محیط واقعی و با دوستان و مدرس خود، بهتر به توانایی و تسلط خود به زبان پی خواهید برد.

در واقع در محیط کلاسی، همیشه مدرس باتجربه‌ی خود را کنارتان دارید تا اشتباهات شما را تصحیح کند و اشکالاتتان را برطرف نماید. همچنین اگر مطلبی برای شما سخت باشد، می‌توانید از اساتید باتجربه‌ی ما کمک بگیرید یا تمرین‌های خاصی را دریافت کنید تا نقاط ضعف خود را، به نقاط قوتتان تبدیل نمایید.

افزایش انگیزه در محیط کلاس آموزشی

اگر اهل تکرار و تمرین در خانه باشید، مطمئنا با این نکته هم برخورد کرده‌اید که انگیزه‌ی ادامه دادن به یادگیری زبان می‌تواند کار سختی باشد. زمانی که شما در یک محیط گروهی قرار می‌گیرید تا زبان یاد بگیرید، قطعا انگیزه و اشتیاق بیشتری برای یادگیری خواهید داشت. خصوصا با وجود مشکلات و دغدغه‌های مختلف، یادگیری زبان گاهی می‌تواند به انگیزه‌ی بسیار زیادی برای ادامه دادن و عدم توقف، نیاز داشته باشد.

آموزشگاه زبان های خارجه دایر لن در آموزش زبان انگلیسی، روش‌ها و تکنیک‌های نوینی را به کار می‌برد تا شما را باانگیزه و بااشتیاق در یادگیری نگه دارد. همچنین تماشای سایر زبان‌آموزان مشتاق در یادگیری در این کلاس‌ها می‌تواند انگیزه‌ی شما را بالا نگه دارد.

همچنین زمانی که یک تایم مشخص در هفته را برای یادگیری زبان در نظر می‌گیرید، انگیزه و هدف متمرکزتری خواهید داشت.

انگلیسی را همانطور که واقعا صحبت می‌شود بیاموزید

از آنجا که اساتید استخدام شده در مجموعه دایری لن، دارای مدارک آموزشی عالی در این زمینه هستند و همگی از تحصیلات دانشگاهی و مدارک بین‌المللی برخوردارند، شما می‌توانید زبان انگلیسی را به صورت صحیح و همانطور که به آن صحبت می‌شود، یاد بگیرید.

حتی زمانی که قصد دارید لغت و گرامر و دستور زبان یاد بگیرید، با اساتیدی روبه‌رو خواهید شد که تمام مدت به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و به شما، نحوه‌ی استفاده از گرامر در زندگی و مهارت ارتباط گرفتن به زبان انگلیسی را یاد می‌دهند. پس شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی، می‌تواند تجربه‌ای جالب و مفید از یادگیری زبان را برای شما فراهم کند و باعث ایجاد درک عمیقی در انگلیسی به زبان مادری شود.

حضور در یک محیط انگلیسی زبان

اساتید و مدرسان دایری لن، طی روش‌های آکادمیک و حرفه‌ای، محیطی را فراهم می‌آورند تا شما را به نوعی، در زبان انگلیسی غوطه‌ور کنند و این می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای کسانی باشد که امکان مسافرت یا حضور در محیط‌های انگلیسی زبان را ندارند. در واقع، کلاس‌های زبان انگلیسی دایری لن، محیطی را برای شما ایجاد می‌کند که در آن می‌توانید، حداقل برای مدتی، خود را غوطه‌ور در زبان پیدا کنید و تا جایی که می‌توانید، به یادگیری و تسلط خود سرعت دهید. شما حتی اگر زبان‌آموز کم تلاشی باشید، با حضور در کلاس‌های ما، دائما در حال نوشتن، شنیدن و خواندن به زبان انگلیسی هستید که منجر به یادگیری سریع شما می‌شود. همچنین با بازخوردهایی که دریافت می‌کنید، ناخودآگاه به اصلاح خود می‌پردازید.

چرا آموزشگاه زبان دایری لن ؟

آموزش آنلاین (مجازی)

آموزشگـاه زبان انگلیسی دایری لن ارایه دهنده دوره های آموزش آنلاین (مجازی) تمامی زبان های خارجی به تمامی علاقه مندان میباشد و با این امر امکان آموزش زبان های خارجی را برای تمامی عزیزان ساکن شهرستان و همچنین عزیزانمان در خارج از کشور فراهم میسازد. این دوره ها با بالاترین کیفیت توسط اساتید مجرب برگزار میگردد.

اساتید زبان دایری لن

آموزشگاه دایری لن دارای کادری توانا و دلسوز شامل اساتید دانشگاهی و Native میباشد، سابقه تدریس بالای 8 سال این اساتید در امر آموزش زبان های خارجی تضمینی محکم برای به نتیجه رساندن زبان آموزان میباشد. لازم به ذکر است حداقل مدرک تحصیلی تمامی اساتید کارشناسی ارشد و یا دکترای رشته های مرتبط می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دایری لن میتوانید با شماره 26211636-021 در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن