برترین

بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

صفر تا صد یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی

هر روزه روش‌های جدیدی برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه می‌شود که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. در حال حاضر، از تکنولوژی به عنوان جدیدترین ابزار برای تسلط به زبان انگلیسی استفاده میشود. از همین رو، اگر بتوانید یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی را پیش ببرید، پروسه یادگیری را به شدت جذاب تر خواهید کرد. همین جذابیت در یادگیری، مانع از فراموش کردن آموخته ها میشود.
آن دسته از زبان آموزانی که چندان علاقه ای به یادگیری زبان ندارند و به دلایلی خود را ملزم به یادگیری و تقویت زبان انگلیسی میدانند، قطعا از این روش آموزشی بهتر نتیجه خواهند گرفت. بنابراین، در این مطلب قصد داریم تا به‌طور ویژه به این موضوع بپردازیم. پس تا انتها با دایری لن همراه باشید.

چرا از هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنیم؟

یادگیری یک زبان دیگر، می‌تواند برای بسیاری از افراد چالش‌برانگیز باشد. اینجاست که یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی، وارد عمل می‌شود. بگذارید چند مورد از مهم‌ترین دلایلی که این ابزار قدرتمند را به یکی از بهترین روش‌های یادگیری تبدیل کرده است، با یکدیگر بررسی کنیم:

یادگیری شخصی:

هوش مصنوعی می‌تواند بر اساس سطح مهارت، سبک یادگیری و علایقی که دارید، مسیر یادگیری زبان انگلیسی را برای شما شخصی‌سازی کند. این ابزار با تجزیه و تحلیل داده‌ها از منابع مختلف (رسانه‌های اجتماعی، فعالیت‌های آنلاین و…)، محتوایی متناسب با نیازهای هر زبان‌آموز ارائه می‌کند. این رویکرد شخصی، کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر به اهداف خود برسید.

یادگیری تعاملی:

زبان‌آموزان می‌توانند با چت‌بات‌های هوشمند یا دستیاران مجازی که مکالمات واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند، تعامل داشته باشند. این ابزارها می‌توانند به پرسش‌های زبان‌آموزان پاسخ دهند و درمورد تلفظ، گرامر و نحوۀ استفادۀ آن‌ها از واژگان مختلف، بازخورد ارائه کنند. این تجربۀ تعاملی می‌تواند فرایند یادگیری زبان انگلیسی را جذاب و سرگرم‌کننده‌تر کند.

ارزیابی دقیق:

هوش مصنوعی، می‌تواند عملکرد زبان‌آموزان را ارزیابی کرده و درمورد پیشرفت آن‌ها، بازخورد فوری ارائه کند. این ابزار با استفاده از فناوری تشخیص گفتار، نحوۀ تلفظ و لهجۀ زبان‌آموزان را تجزیه‌وتحلیل کرده و خطاهای آن‌ها را شناسایی می‌کند.

یادگیری مستمر:

با استفاده از ابزارهای یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی، می‌توانید ۲۴ساعته به منابع آموزشی دسترسی داشته باشید. در واقع با این پلتفرم‌ها، همیشه به طیف وسیعی از محتوای دیجیتال (مثل ویدئوها، مقالات، پادکست‌هاو بازی‌ها) دسترسی دارید.

یادگیری مقرون‌به‌صرفه:

استفاده از روش‌های یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی، مقرون‌به‌صرفه‌تر از دوره‌های سنتی و شرکت در کلاس‌های حضوری است. می‌توانید با کمترین هزینه، به باکیفیت‌ترین منابع و مواد آموزشی، دسترسی داشته باشید.

بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

ChatGPT

اولین و معروف ترین ابزار هوش مصنوعی که ارائه شد ChatGPT بود که یک دستیار هوشمند است و می تواند برای بهبود مهارت زبان نیز به شما کمک نماید. در ChatGPT شما می توانید متن مورد نظر خود را بنویسید و از او بخواهید آن را برای شما تصحیح کند. می توانید با کمک آن واژگان مرتبط را یاد بگیرید و آن ها را در جملات مختلف به کار ببرید. با استفاده از ChatGPT و پرسیدن سوالات مختلف می توانید راه حل های مناسبی برای بهبود مهارت های زبانی خود دریافت نمایید.

این ابزار هوش مصنوعی قادر است به سرعت به سوالات شما در ارتباط با زبان پاسخ داده و اطلاعات مفید و کاربردی را براحتی در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید راحت تر زبان خود را بهبود بخشید.

Quazel.com

سایت quazel یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت مکالمه زبان به زبان های مختلف مثل انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی و چند زبان دیگر است که می توانید براحتی در سطوح مختلف با یک هوش مصنوعی یک مکالمه آزاد داشته باشید.

یکی از قابلیت های این وب سایت درست کردن اشتباهات شما و دادن پیشنهاد برای بهبود مهارت جمله سازی می باشد که همانند یک معلم عمل خواهد کرد.

Talkpal.ai

از ابزارهای آموزش زبان هوش مصنوعی AI که بسیاری از زبان زنده دنیا را نیز شامل می شود وب سایت Talkpal است.

همانطور که از اسم این ابزار مشخص است این ابزار هوش مصنوعی یک پارتنر مکالمه زبانی می باشد که شما می توانید با آن به چت کردن بپردازید و اینکار را می توانید از طریق صحبت کردن پیش ببرید و نیازی نیست حتما به صورت متنی چت کنید.

شما می توانید در مورد هر موضوعی با او صحبت کنید و این هوش مصنوعی به شما یک پاسخ مناسب خواهد داد و در آخر از شما یک سوال مرتبط خواهد پرسید تا مکالمه ادامه پیدا نماید.

شما می توانید ۱۵ دقیقه هر روز به صورت رایگان با این هوش مصنوعی مکالمه نمایید و برای مدت زمان بیشتر باید هزینه پرداخت نمایید.

این هوش مصنوعی به خوبی مشکل داشتن یک پارتنر زبانی را برای شما حل کرده است.

Smalltalk2.me

دیگر ابزار هوش مصنوعی برای آموزش زبان که مخصوص زبان انگلیسی می باشد وب سایت smalltalk است که با استفاده از هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا سطح زبان خود را تا سطوح پیشرفته و آیلتس تقویت نمایید. شما می توانید از طریق این ابزار ابتدا یک تعیین سطح دقیق داشته باشید و سپس براساس سطح تان به یادگیری زبان انگلیسی براساس برنامه های ارائه شده بپردازید. قسمت تعیین سطح سایت رایگان می باشد اما دیگر بخش های آموزشی این وب سایت با هزینه همراه است.

شما با انجام تمرین های این وب سایت که به شکل های مختلف برگزار می شود در پایان یک تحلیل جامع با دیاگرام های مختلف دریافت خواهید کرد که می تواند به شما کمک نماید تا درک بهتری از پیشرفت خود داشته باشید.

این وب سایت یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای تقویت لغات آیلتس است که به صورت رایگان می توانید با انجام تمرین براساس موضوعات دسته بندی شده کلی لغت و اصطلاح کاربردی مهم را یاد بگیرید.

Lingostar

Lingostar هوش مصنوعی است که زبان آموزان می توانند با آن به انگلیسی، اسپانیایی یا فرانسوی صحبت کنند. با مکالمات گفتاری واقعی به صورت رایگان به تسلط برسند. برای بهبود تلفظ، دایره لغات و درک مطلب Lingostar می تواند در مورد هر موضوعی که می خواهید صحبت کند، همیشه در دسترس است و یک برنامه مطالعه شخصی برای شما ایجاد می کند تا بتوانید از اشتباهات خود درس بگیرید.

Praktika

Praktika از طریق اپلیکیشنی که از آواتارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تمرین مکالمه انگلیسی تعاملی استفاده می‌کند، تجربه یادگیری زبان فراگیر را ارائه می ‌دهد. این ابزار برای زبان آموزانی که می خواهند مهارت های مکالمه انگلیسی خود را بهبود بخشند ایده آل است.

کاربران می توانند با مکالمه با آواتارهای هوش مصنوعی، مکالمه انگلیسی را تمرین نمایند. این برنامه همچنین بازخورد فوری و پس از جلسه تمرین را ارائه می دهد تا به شما در درک و رفع اشتباهات تان کمک کند. دارای بیش از 1000 درس و شخصیت برای تمرین موضوعات مختلف می باشد. بهترین بخش این نرم‌افزار است که کاربران می توانند پیشرفت خود را در منحنی دقیق به سمت تعالی دنبال کنند. این برنامه بر روی پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس است.

سایت Gliglish

از بهترین ابزار های هوش مصنوعی یادگیری زبان سایت Gliglish است که شما با کمک این سایت می توانید سطح مکالمه خود را ارتقا داده و به یک فرد Native در زبان تبدیل شوید. این سایت شما را با تلفظ صحیح لغات آشنا می کند و یادگیری زبان را برای شما بهتر و سریعتر می کند.

سایت Beta.character.ai

یک ابزار مبتی بر هوش مصنوعی است که به شما در یادگیری زبان کمک می کند. زمانی که وارد سایت شدید گزینه Language Learning را بزنید و سپس English Teacher را انتخاب کنید. در اینجا با یک معلم خصوصی شما صحبت می کنید و این معلم تمام اشتباهات شما را اصلاح می کند و سطح زبانی شما را نیز ارزیابی می کند. با کمک این سایت شما میتونید مهارت نوشتاری و شنیداری خود را نیز افزایش دهید.

Replika

Replika یک چت بات هوشمند و یک دوست مجازی است که با هوش مصنوعی آن می توانید مهارت های زبانی تان رو تقویت کنید و با کمک یک شخصیت مجازی درباره موضوعات مختلف با یکدیگر صحبت کنید. Repika به شما کمک می کند تا عبارات و جملات زبانی را در قالب محاوره واقعی و براساس زبان بومی تمرین کنید و آن ها را به خوبی یاد بگیرید، این امر باعث می شود تا با اعتماد به نفس بیشتری در گفتگو های واقعی شرکت کنید و مهارت یادگیری خود را بسنجید. Replika رایگان است و شما به راحتی می توانید از آن برای یادگیری زبان استفاده کنید.

TextCortex AI: Your Language Assistant

از ابزار های هوش مصنوعی که بر آموزش زبان تمرکز دارند، می توانید از TextCortex AI نیز برای بهبود مهارت های زبانی خود استفاده کنید. TextCortex AI یک هوش مصنوعی است که برای مکالمه، خواندن و نوشتن به صورت بومی می توانید استفاده نمایید و مهارت های ارتباطی خود را افزایش دهید. با کمک TextCortex AI اشتباهات خود را متوجه می شوید و شیوه درست آن ها را فرا می گیرید.

Duolingo

وقتی صحبت از یادگیری زبان از سطح مبتدی به میان میاد، Duolingo حکمرانی می کند. Duolingo از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای یادگیری زبان در سراسر دنیا می باشد. از جذابیت های Duolingo وجود شخصیت های مختلف است که با زبان آموزان با صدای بومی صحبت می کنند. هر شخصیت دارای ویژگی های منحصر به فرد و صدای مخصوص خود است که باعث می شود یادگیری زبان برای زبان آموزان جذاب تر شود.

به عنوان کسی که چندین سال است که از این برنامه برای یادگیری زبان استفاده می کنم، میتوانم بگم Duolingo از بهترین و جذاب ترین ابزار های مجهز به هوش مصنوعی که یادگیری زبان را بسیار ساده و جذاب کرده است. این برنامه با پاداش هایی که به هنگام یادگیری زبان به ما می دهد باعث می شود یک ابزار انگیزشی جذاب باشه که بیشتر و بیشتر برای یادگیری زبان باهاش وقت بگذرونیم و ازش استفاده کنیم. از جذابیت های منحصر به فرد Duolingo این است که رایگان بوده و با خریدن اشتراک می توانیم به ویژگی های جذاب اضافی دیگه اش دسترسی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن