آیلتس

مراکز معتبر برگزاری آزمون آیلتس در ایران کدامند؟

در کشور ایران متأسفانه امکانات آموزشی در همه جای آن به صورت یکسان در دسترس عموم قرار ندارد. همه فکر می‌کنند که بهترین موسسات برگزارکننده آزمون آیلتس در تهران مستقر هستند؛ اما حقیقت این است که شما در هر کجای کشور می‌توانید پس از تعیین سطح و شرکت در دوره‌های آمادگی در آزمون آیلتس شرکت کرده و مدرک معتبر بگیرید.

اگر سؤال شما این است: کدام مرکز آموزشی برای آزمون IELTS بهتر است، در این مطلب درباره نحوه برگزاری این آزمون جهانی در ایران و راهکارهای انتخاب بهترین مرکز آزمون آیلتس در تهران صحبت خواهیم کرد.

کدام موسسات آموزشی در ایران می‌­توانند آزمون آیلتس برگزار کنند؟

باوجود این‌که مراکز برگزاری آیلتس زیادی در ایران وجود دارد، تنها تعدادی از آن‌­ها از سوی سازمان سنجش مجوز برگزاری آزمون‌های بین‌المللی را گرفته‌­اند و مؤسساتی که بدون مجوز آزمون برگزار می‌نمایند، فعالیت‌­شان غیر­قانونی است و مدرکی که صادر می­‌کنند، هیچ اعتباری ندارد. اما مؤسساتی را که در مقاله دایری لن گردآوری شده به شما معرفی می­‌کنیم، سازمان سنجش تأیید کرده و از طرف شرکت IELTS مجوزهای لازم را کسب نموده‌­‌اند.

مؤسسه فرهنگی و هنری ایرسافام

مؤسسه ایرسافام ضمن برگزاری دوره­‌های آموزشی زبان انگلیسی، سال­‌هاست که مجوز برگزاری آزمون IELTS را کسب نموده و این آزمون را در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌­کند. متقضیان می‌­توانند ثبت‌­نام و پرداخت خود را به صورت آنلاین یا تلفنی انجام دهند و زمان آزمون شفاهی را انتخاب نمایند.

نشانی: تهران، شریعتی، بالاتر از پل صدر، خیابان شهید میرزاپور، قلندری شمالی، بن‌بست ساناز، پلاک 3

شماره تماس : 02175292

آدرس سایت : www.irsafam.com

مؤسسه عصر دین و دانش

مؤسسه آموزش عالی عصر دین و دانش از سال 1374 و با هدف برگزاری دوره‌های آموزش عالی در تمام مقاطع تحصیلی تأسیس شده‌­است. این مؤسسه نیز یکی از مراکز برگزاری آزمون­‌های بین‌المللی است و مجوزهای لازم را از طرف شرکت IELTS و سازمان سنجش اخذ نموده‌­است.

نشانی: تهران ، خیابان ولی­عصر ، ضلع شمالی پارک ساعی،کوچه ساعی یکم، بن­بست دانش، مؤسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

شماره تماس : 02188644691

آدرس سایت : www.ieltsadd.ir

مؤسسه آیلتس تهران

مؤسسه آیلتس تهران یکی از مراکز برگزاری آیلتس است که در شهرهای مختلف ایران مثل تهران، کرج، شیراز، اصفهان، زنجان و کیش، آزمون‌­های آکادمیک و جنرال برگزار می­‌کند. این مؤسسه ضمن برگزاری دوره­‌های آموزشی در این زمینه، با کسب مجوز معتبر، سال­‌هاست که تجربه برگزاری چنین آزمون‌هایی را کسب نموده و از مؤسسات معتبر در این زمینه محسوب می‌­شود.

نشانی: فرمانیه، خیابان لواسانی، بعد از آقایی، ساختمان نامی، پلاک 118، طبقه 5

شماره تماس : 02191008007

آدرس سایت : www.ieltstehran.com

موسسه فرهنگی و هنری فن­ آوران اطلاعات رهام (Offsite موسسه آیلتس تهران)

این مؤسسه از سال 1396 مجوزهای لازم را به عنوان آفسایت مؤسسه آیلتس تهران کسب کرد و از آن زمان تاکنون، آزمون­‌های رسمی آیلتس را در استان البرز برگزار می­‌کند.

نشاني: کرج، خیابان بهار، بن بست 13 آبان، پلاک 360

شماره تماس: 02632242934

آدرس سایت : www.ieltskaraj.com

آیلتس ایران زمین

آیتلس ایران زمین یکی دیگر از مراکز برگزاری آزمون آیلتس به حساب می­‌آید که می‌­توانید از طریق اطلاعاتی که در قسمت پایین درج شده­‌است، با این مؤسسه در ارتباط باشید.

نشاني: تهران، سعادت آباد، خیابان 31، پلاک66، ساختمان بیان برتر

شماره تماس: 02188688967

مؤسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین (Offsite مؤسسه آیلتس تهران)

مؤسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین یکی از مراکز معتبر برگزارکننده آزمون‌­­های آیلتس در کشور است که ضمن برگزاری دوره­‌های آموزشی، آزمون­‌های بین‌­المللی نیز برگزار می‌­کند.

نشانی: تهران، بزرگراه شهید مدرس شمال، خیابان شهید دستگردی (ظفر)، پلاک 215، برج های طلایی کیش، طبقه اول

شماره تماس: 02122921524

آدرس سایت : www.proshotportal.com

مؤسسه پارسیان (Offsite موسسه آیلتس تهران)

مؤسسه پارسیان از سال 1396 فعالیت خود را جهت برگزاری آزمون­ های آیلتس شروع کرد و از آن زمان تاکنون دوره‌های مختلفی در زمینه آمادگی برای شرکت در این آزمون­‌ها نیز برگزار می­‌کند.

نشانی: تهران، جنت ­آباد شمالی، نرسیده به اتوبان نیایش، جنب بانک سینا، پلاک 268، طبقه 3

شماره تماس: 02171053253

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن