برترینفناوری
موضوعات داغ

سفری شیرین به دنیای یادگیری زبان با خرید اکانت‌های پرمیوم زبان

سفری شیرین به دنیای یادگیری زبان با خرید اکانت‌های پرمیوم زبان: انتخاب شما کدام نرم‌افزار یادگیری زبان است؟

اگر یک فرد مبتدی هستید که می‌خواهید به طور فریلنسری زبان‌های مختلف به ویژه انگلیسی را یاد بگیرید و به صورت روان صحبت کنید یا مهارت‌های مکالمه خود را بهبود ببخشید، خرید اکانت‌های آموزش زبان به شما کمک خواهند کرد که به سرعت زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرید. اکثر اکانت های یادگیری زبان و اپلیکیشن‌های آن‌ها بر روی وب و تلفن همراه قابل دسترسی هستند که زبان ‌آموزان می‌توانند در هر زمان و هر مکانی از آنها استفاده کنند.

با این حال، زبان آموزان، خواهان یادگیری زبان، اغلب با چالش انتخاب اپلیکیشن مناسب روبرو می‌شوند، به ویژه زمانی که هزاران اپلیکیشن مختلف وجود دارد. اگر شما نیز با این مشکل روبرو هستید، خبر خوبی برایتان داریم! اکانت بازار به عنوان برترین فروشگاه خرید انواع اکانت های آموزشی، بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان را برای علاقه مندان به آموزش زبان‌های مختلف ارائه می‌دهد. پس بشتابید و قبل از خرید با بهترین  اپلیکیشن‌های یادگیری زبان آشنا شوید!

10 اکانت آموزش زبان پرطرفدار

اگر تازه شروع به یادگیری زبان کرده‌اید یا می‌خواهید مهارت‌های خود را به سطح بالاتری برسانید، اپلیکیشن‌های مختلفی برای کمک به شما طراحی شده‌اند که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات مختلفی دارند. از سفارش در رستوران گرفته تا تماشای فیلم بدون زیرنویس، با این اپلیکیشن‌ها می‌توانید به راحتی زبان خود را تقویت کنید.

1)    دولینگو Duolingo اپلیکیشنی ایده‌آل برای شروع یادگیری زبان انگلیسی

دولینگو بدون شک یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان برای هر زبانی است. راحتی استفاده از این اپلیکیشن و تمرین‌های کوتاه آن، به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمانی که وقت دارید، به یادگیری زبان بپردازید.

دولینگو، یادگیری زبان را به یک بازی شیرین تبدیل می‌کند. این برنامه عالی برای افرادی است که به تازگی در مسیر یادگیری قرار گرفته‌اند و بر روی یادگیری واژگان و دستور زبان متمرکز هستند. حتی برای دانشجویان سطح پیشرفته نیز خرید اکانت دولینگو پلاس Duolingo می‌تواند یک ابزار مفید باشد تا دانش خود را ارزیابی کنند. از ویژگی‌های اصلی اشتراک پرمیوم و قانونی دولینگو می‌توان به درس‌های تعاملی، بررسی روند پیشرفت و رقابت با دوستان برای کسب امتیاز بیشتر اشاره کرد.

فقط به یاد داشته باشید که فرصت را از دست ندهید! هر درس دولینگو تنها ۵ دقیقه زمان می‌برد.

2)    خرید اکانت رزتا استون Rosetta Stone بهترین نرم‌افزار یادگیری خودآموز زبان

اگر می‌خواهید به طور جامع زبان مورد علاقه خود مثل انگلیسی را یاد بگیرید، اپلیکیشن رزتا استون گزینه مناسبی برای شما است. این اپلیکیشن، دوره‌های زبانی را به واحدهای مختلف تقسیم کرده و برای شما تا حداکثر 6 هفته، روزانه 30 دقیقه، مطالعه پیشنهاد می‌دهد.

امکانات رزتا استون Rosetta Stone شامل درس‌های تعاملی و فعالیت‌هایی برای تقویت مهارت‌های خواندن، نوشتن و صحبت کردن است. حتی این اپلیکیشن به شما نکاتی درباره تلفظتان نیز ارائه می‌دهد!

همچنین یک اتاق گفت‌وگو وجود دارد که در آن می‌توانید با دیگر زبان آموزان گفت‌وگو کنید. علاوه بر این، با خرید اشتراک آموزش زبان رزتا استون Rosetta Stone قانونی، هر ماه چهار جلسه 25 دقیقه‌ای با یک مربی، تمرین زبان خواهید داشت. این جلسات به صورت گروهی و از طریق ویدئوچت با حضور حداکثر چهار نفر کلاس برگزار می‌شود.

3)    اپلیکیشن ELSA Speak بهترین از نظر تمرین تلفظ

تلفظ درست و صحیح یکی از مهم‌ترین بخش‌های صحبت کردن به یک زبان است.  از طرفی، استفاده از کلاس خصوصی می‌تواند بهترین راه برای تمرین تلفظ زبان باشد، اما اپلیکیشن‌هایی مانند Elsa Speak از تکنولوژی بهره می‌برند تا تمرین تلفظ را راحت تر کنند اما برای بهره مندی از امکانات بیشتر می‌توانید، خرید اکانت پرمیوم Elsa Speak قانونی را از اکانت بازار تجربه کنید.

4)    اکانت Busuu نرم ‌افزار جامع آموزش حرفه ای 12 زبان مختلف جهان

Busuu بوسو یکی از بهترین اکانت‎های آموزش زبان است که برای یادگیری زبان در سطح مبتدی بسیار توصیه می‌شود. این اپلیکیشن توسط زبان‌شناسان طراحی شده و از ترکیب انسان و هوش مصنوعی برای کمک به یادگیری زبان استفاده می‌کند. این اپلیکیشن دوره‌های آموزشی را در قالب 12 زبان برای بیش از 90 میلیون زبان‌آموز در سراسر جهان فراهم می‌کند.

5)    اپلیکیشن babbel اپ تخصصی تقویت زبان

بابل یک برنامه یادگیری زبان است که دوره‌های زبانی گوناگونی را برای ۱۴ زبان مختلف ارائه می‌دهد، از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و پرتغالی. این برنامه از ترکیب تمرین‌های گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن استفاده می‌کند تا به کاربران کمک کند مهارت‌های زبانی خود را بهبود ببخشند.

دروس بابل به صورت عملی و مرتبط با شرایط واقعی زندگی طراحی شده‌اند، از جمله سفر کردن، دوست یابی یا تعاملات تجاری. امتیاز مثبت راجع به این اپلیکیشن این است که یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می‌دهد تا به کاربران این امکان را بدهد که پلتفرم را قبل از خرید اشتراک پرمیوم بابل babbel امتحان کنند.

6)    Memrise یادگیری آسان زبان‌های خارجی

Memrise یکی از بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان برای افراد مبتدی است. سیستم یادگیری زبانی این اکانت پرمیوم ممورایز به گونه‌ای طراحی شده است تا یادگیری را به یک فرایند جذاب و آسان تبدیل کند. Memrise برای علاقه مندان به یادگیری، تمرینات گوناگونی را برای مکالمه می‌دهد که بسیاری از افراد نیاز دارند.

7)    معرفی اپلیکیشن Drops؛ یادگیری زبان با بازی و سرگرمی

اکانت یادگیری زبان Drops در واقع دو نسخه دارد؛ یکی برای انگلیسی بریتانیایی و دیگری برای انگلیسی آمریکایی و برای یادگیری لغات انگلیسی بهترین گزینه است اما گرامر زیادی به شما یاد نمی‌دهد. اما عجله نکنید! به جای آن، انگلیسی محاوره‌ای را آموزش می‌دهد و شما همانطور که پیش می‌روید خودتان گرامر را یاد می‌گیرید. همچنین شامل پشتیبانی آفلاین، بازی‌ها و انواع اشتراک‌ها است.

8)    اکانت FluentU فلوئنت یو برای آموزش زبان از طریق فیلم و ویدئو

FluentU فلوئنت یو یک برنامه یادگیری زبان است که از ویدیوهای واقعی جهانی مانند ویدیوهای موسیقی، کلیپ‌های خبری و تریلرهای فیلم برای کمک به کاربران در یادگیری زبان جدید استفاده می‌کند. این برنامه دوره‌هایی در چند زبان مختلف از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی و ژاپنی ارائه می‌دهد. این برنامه زیرنویس‌های تعاملی، کارت‌های حافظه و آزمون‌های مختلفی را ارائه می‌دهد تا به کاربران کمک کند محتوا را درک کرده و یادگیری خود را تقویت کنند.

9)    معرفی اکانت آموزش زبان Cake؛ یادگیری زبان انگلیسی به خوشمزگی کیک

اکانت آموزش زبان Cake به عنوان یک اکانت بسیار موثر برای بهبود مهارت‌های شنیداری، گفتاری و تلفظ انگلیسی معرفی شده است. این اپلیکیشن ارائه‌دهنده یک تجربه یادگیری انگلیسی جذاب و رایگان است. از طریق کلیپ‌های کوتاهی از فیلم‌ها، سریال‌ها و سایر منابع تصویری، شما می‌توانید مهارت‌های شنیداری، بیان عبارات روزمره و تلفظ خود را بهبود بخشید.

10)  اپلیکیشن جذاب و کاربردی اوا EWA

اکانت آموزش زبان EWA یک ابزار عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن یک رابط کاربری جذاب دارد. علاوه بر این، این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰۰ کتاب را ارائه می‌دهد تا به شما در تقویت مهارت‌های خواندن انگلیسی کمک کند. برخی از ابزارهای دیگر شامل ۴۰،۰۰۰ کارت حافظه فلش، تکنیک‌های یادگیری مختلف و حتی استفاده از تلویزیون یا فیلم برای آموزش بیشتر به شما است. جنبه سرگرمی این اپلیکیشن به نظر می‌آید که توجه افراد را در حین یادگیری جلب می‌کند.

11)  اکانت چگ Chegg آچار فرانسه شما!

خرید اکانت چگ Chegg، به عنوان یک اکانت همه‌کاره در حوزه آموزشی و تحصیلی توصیه می‌شود که توسط کمپانی آمریکایی Chegg ارائه می‌شود. اکانت پرمیوم این محصول به کاربران خود امکانات متنوعی ارائه از جمله اجاره و خرید کتاب‌های درسی دیجیتال و فیزیکی، حل تمرینات کتاب‌های درسی، آموزش آنلاین، و خدمات دیگر در زمینه تحصیلی را ارائه می‌دهد.

این اکانت به بیش از ۳ میلیون کاربر پرمیوم و میلیون‌ها کاربر، خدمات متنوعی از جمله آموزش زبان را ارائه می‌دهد. پس، اگر به دنبال یک پشتیبان قدرتمند برای یادگیری زبان هستید، استفاده از اکانت Chegg یک گزینه ایده آل می‌باشد.

12)  داستان گویی زبان با Beelinguapp

Beelinguapp به شما کمک می‌کند تا با گوش دادن به کتاب‌های صوتی و موسیقی، زبان‌ را یاد بگیرید. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن داستان گویی است که به کاربر این امکان را می‌دهد که یک متن را به صورت متوالی با دو زبان مختلف بخواند. با Beelinguapp می‌توانید تا ۱۳ زبان را یاد بگیرید: آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، لهستانی، ترکی، ژاپنی، چینی و هندی.

خرید اشتراک پرمیوم نرم افزارهای یادگیری زبان از اکانت بازار

این برنامه‌ها می‌توانند یک راه عالی برای شروع یادگیری زبان باشند یا مهارت‌های شما را تقویت کنند. پس، اگر به دنبال بهترین روش برای یادگیری زبان هستید که موثر و همچنین سرگرم‌کننده باشد، ما این برنامه‌های یادگیری زبان را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

با توجه به ارائه‌ی انواع گزینه‌های آموزشی در اپلیکیشن‌های یادگیری زبان، اکانت‌های پرمیوم این اپلیکیشن‌ها به زبان آموزان ارائه می‌شوند. خرید اکانت پرمیوم این اپلیکیشن‌ها از فروشگاه های معتبر مانند اکانت بازار، امکان دسترسی به منابع بیشتر، دروس تخصصی و حتی حذف تبلیغات را فراهم میکند. با استفاده از این اکانت‌های پرمیوم، زبان آموزان می‌توانند بهترین تجربه آموزشی را در اختیار داشته باشند و به سرعت به سطوح پیشرفته‌تر یادگیری زبان دست یابند.

پس، برای چه منتظرید؟ اکانت پرمیوم یکی از این اپلیکیشن‌ها را همین الان از اکانت بازار خریداری کنید و شروع به بهبود زبان انگلیسی خود کنید!

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن