Advertising

چگونه زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

برخی افراد تصور می‌کنند یادگیری زبان انگلیسی کار دشوار و بسیار سختی است و مدت زمان طولانی باید برای مطالعه و تمرین اختصاص دهند.

در رابطه با این نوع نگرش باید عنوان کنیم، اگر مسیر مشخص و هدف درستی را برنامه‌ریزی کنید، یادگیری زبان انگلیسی نه‌تنها برایتان سخت نخواهد بود، بلکه بعد از مدتی از این تخصص به‌عنوان یک سرگرمی لذت‌بخش استفاده خواهید کرد.

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی در ابتدا باید هدفتان را از قبل مشخص کنید و مدت زمانی که می‌توانید در روز و هفته به مطالعه زبان انگلیسی اختصاص دهید را یادداشت کنید.

بعد از انجام چنین کاری از طریق روش‌های نوین آموزشی می‌توانید، مسیر لذت‌بخش یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید.

در این مقاله قصد داریم به سوال چگونه زبان انگلیسی را شروع کنیم پاسخ دهیم و اشاره‌ای به چند روش مرسوم برای شروع یادگیری زبان انگلیسی خواهیم داشت. اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی؛ یکی از روش‌های آموزشی یادگیری زبان انگلیسی

یکی از بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان مبتدی و تازه‌نفس، استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی زبان انگلیسی است.

در حال حاضر نرم‌افزارهای بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی منحصر‌به‌فردی دارند، اما یکی از بهترین نرم‌افزارهای آموزشی زبان انگلیسی، نرم‌افزار دولینگو است.

نرم‌افزار دولینگو در نسخه‌های اندروید، IOS و وب عرضه شده است و این نرم‌افزار تاکنون بیشتر از 500 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده است.

نرم‌افزار دولینگو محیط کاربری بسیار روان و جذابی دارد و یکی از عوامل محبوبیت دولینگو نیز همین مورد است. کلیه زبان‌آموزان از سطح مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند از خدمات آموزشی برنامه دولینگو استفاده کنند. البته توجه داشته باشید برای درک بهتر و سریع‌تر زبان انگلیسی بهتر است در کنار دولینگو از آموزش زبان نیز کمک بگیرید.

به هر حال آموزش زبان آنلاین توسط اساتید حرفه‌ای و با تجربه انجام می‌شود و با استفاده از این کلاس‌ها سرعت یادگیریتان افزایش پیدا می‌کند.

مشاهده فیلم و سریال؛ یکی از روش‌های سرگرم‌کننده یادگیری زبان انگلیسی

یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آموزش‌ها در حوزه یادگیری زبان انگلیسی، تماشای فیلم و سریال است. زبان‌آموزان می‌توانند از این تفریح راحت و ارزان در راستای خدمات آموزشی زبان انگلیسی استفاده کنند. توجه داشته باشید برای اثرگذاری بهتر فیلم‌ها و سریال‌ها برای تقویت زبان انگلیسی، از زیرنویس انگلیسی استفاده کنید. هنگامی که فیلم‌های انگلیسی‌زبان را با زیرنویس مشاهده می‌کنید، با املا و تلفظ کلمات به‌خوبی آشنا می‌شوید.

تماشای فیلم و سریال انگلیسی موجب افزایش مهارت‌های زبان انگلیسی می‌شود و دایره لغاتتان به‌خوبی افزایش پیدا می‌کند. همچنین با قواعد و گرامرهای مختلف آشنا می‌شوید.

توجه داشته باشد در کنار تماشای فیلم‌ و سریال انگلیسی از معلم آنلاین زبان انگلیسی با تجربه نیز کمک بگیرید. توصیه می‌کنیم برای استفاده از خدمات آنلاین کلاس زبان به صفحه آموزش آنلاین زبان انگلیسی اُتیچر مراجعه کنید. در این پلتفرم بیش از 500 استاد متخصص فعالیت می‌کنند.

مطالعه کتاب‌های داستان کوتاه؛ از راهکارهای یادگیری زبان انگلیسی

بسیاری از افراد عاشق کتاب و کتاب‌خوانی هستند و ساعت‌های زیادی را مشغول خواندن داستان‌های جذاب هستند. از این تفریح و سرگرمی برای آموزش زبان انگلیسی نیز می‌توان استفاده کرد.

در حال حاضر کتاب‌ داستان‌های کوتاه بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید.

با مطالعه این کتاب‌ها با واژه‎ها و لغات جدیدی آشنا می‌شوید. به‌مرور زمان دایره واژگانتان با مطالعه کتاب‌های داستان افزایش پیدا می‌کند و سریع‌تر به مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی مسلط خواهید شد؛ بنابراین در پاسخ به سوال برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم باید عنوان کنیم، یکی از روش‌های یادگیری زبان انگلیسی مطالعه کتاب‌های داستان انگلیسی است.

فعالیت حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی انگلیسی‌زبان!

هر چه قدر بیشتر به‌صورت روزانه در معرض واژه‌ها و کلمات انگلیسی قرار بگیرید، پروسه یادگیری زبان انگلیسی برایتان سریع‌تر طی خواهد شد. یکی از روش‌های خوب و کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی، حضور در شبکه‌های اجتماعی انگلیسی‌زبان است.

پیشنهاد می‌کنیم کانال‌های خبری و پرطرفدار را دنبال کنید و زمان مناسب و محدودی را روزانه به خواندن خبرهای این کانال‌ها اختصاص دهید.

با انجام چنین کاری با لغات و کلمات پرکاربرد به‌خوبی آشنا خواهید شد و بعد از مدتی کلمات زیادی در ذهنتان نقش می‌بندد. همچنین اگر تمایل دارید در کانال‌های گفت‌و‌گو محور کامنت و پست قرار دهید و با دیگران تعامل کنید. با تعامل کردن مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی را می‌توانید تقویت کنید.

استفاده از اساتید با تجربه و حرفه‌ای اُتیچر؛ بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی

در این مقاله به سوال «چگونه زبان انگلیسی را شروع کنیم» پاسخ دادیم و اشاره‌ای به چند روش در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی داشتیم. درحالت‌کلی روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که ما در این مقاله سعی داشتیم، مهم‌ترین روش‌ها را ارائه دهیم.

برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی توصیه می‌کنیم از اساتید حرفه‌ای و با تجربه اُتیچر کمک بگیرید. پلتفرم زبان اُتیچر از سال 1396 شروع به‌کار کرده است و تاکنون بیش از 26 هزار زبان‌آموز از خدمات آموزشی اُتیچر استفاده کرده‌اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات آموزشی اُتیچر به نشانی اینترنتی oteacher.org مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن