برترین
موضوعات داغ

معلم خصوصی و تدریس خصوصی بی واسطه

در وب سایت رسمی دایری لن امکان انتخاب مستقیم و بدون واسطه مدرس و معلم تدریس خصوصی وجود دارد. اگر می خواهید بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و رزومه مدرسین و اساتید را مشاهده نموده و با آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید، در هر صورت، در سایت دایری لن می توانید کامل ترین لیست مدرسین، اساتید، معلمان و دبیران تدریس خصوصی را مشاهده کنید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی اموزشگاه دایری لن بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

جهت بهره مندی از مشاوره رایگان و تخصصی کافیست با شمار 26211636-021 در تماس باشید.

انتخاب مستقیم و بدون واسطه مدرس و معلم تدریس خصوصی به نسبت حالتی که بخواهید از طریق آموزشگاهها مدرس هماهنگ کنید مزایای زیادی دارد.

در این حالت لیست مدرسین را به صورت کامل مشاهده می کنید و با توجه به رزومه ارائه شده توسط مدرسین و سوابق تدریس و … معلم مورد نظر خودتان را انتخاب می کنید.

در حالتی که از طریق آموزشگاهها و به صورت غیر مستقیم مدرس هماهنگ می کنید اطلاعاتی در رابطه با سابقه کاری و رزومه مدرسی که برای شما هماهنگ می شود ندارید. در وب سایت رسمی دایری لن کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید.

سوالات متداول انتخاب معلم زبان به صورت آنلاین

کلاس‌های آنلاین آموزشگاه دایری لن چگونه است؟

مجموعه دایری لن مدارک همه معلم‌ها را بررسی کرده و در مورد توانایی‌های تدریس، با آن‌ها مصاحبه کرده است.مدارکی که مشاوران دایری لن بررسی کرده است شامل مدارک شناسایی، مدارک دانشگاهی، معرفی نامه از مدارس یا آموزشگاه‌ها، حکم گزینش آموزش و پرورش و موارد مشابه است. درواقع سعی شده است برای هر موردی که در رزومه معلم‌ها آمده است، مدرک مورد نظر نیز از ایشان دریافت شود.

مقایسه و شناخت اساتید قبل از ثبت درخواست

تمام موارد لازم برای شناخت استاد در پروفایل اساتید قرار دارد که شاگردان به راحتی بتوانند به بررسی استاد بپردازند و درخواست خود را ثبت کنند.

شفافیت قیمت و تضمین پایین‌ترین قیمت‌ها

پایین‌ترین قیمت کلاس‌های اساتید در قسمت اساتید دایری لن است تمام قیمت‌ها پیش از ثبت درخواست به صورت شفاف برای شاگردان قابل مشاهده است.

امکان برگزاری کلاس به صورت حضوری یا آنلاین

در زمان ثبت درخواست امکان نحوه برگزاری کلاس به صورت آنلاین وجود دارد.

جهت بهره مندی از مشاوره رایگان و تخصصی کافیست با شمار 26211636-021 در تماس باشید.

سوالات متداول انتخاب معلم زبان آلمانی و معلم خصوصی زبان آلمانی

آزمون‌ها و مدارک زبان آلمانی

سه آزمون مشهور در آموزش زبان آلمانی هست که عبارتند از:

  • آزمون TestDaF مخفف Test Deutsch als Fremdsprache است. این آزمون برای دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه‌های آلمانی را دارند مناسب است.
  • آزمون Goethe Zertifikat: این آزمون و گواهینامه مربوط به موسسه فرهنگی جمهوری فدرال آلمان، «گوته» است که با هدف ترویج آموزش زبان آلمانی در مقیاس جهانی فعالیت می‌کند.
  • آزمون DSH: برای دانشجویان خارجی که قصد تحصیل در دانشگاه‌های کشور آلمان دارند، این آزمون پیشنهاد می‌شود. بیشتر دانشگاه‌های آلمان هم این آزمون را توصیه می‌کنند.

تدریس خصوصی زبان آلمانی متناسب با هدف شما

زبان‌آموزان آلمانی اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. آموزش زبان آلمانی آنلاین با هدف تحصیل در این کشور، مهاجرت کاری و هم‌چنین علاقه شخصی از جمله مهم‌ترین اهداف زبان آموزان است. شما می‌توانید متناسب با هدف خود معلم خصوصی آلمانی خود را انتخاب کنید.

پیش از انتخاب کلاس آنلاین زبان آلمانی خود می‌توانید با کارشناسان مجرب دایری لن مشورت کرده و متناسب با هدف خود لیستی از اساتید پیشنهادی را مشاهده و سپس معلم زبان آلمانی آنلاین خود را انتخاب کنید.

با کمک استاد خصوصی زبان آلمانی دایری لن می‌توانید در آزمون‌های معتبری نظیر OSD، BSH و TestDaF نمره قابل‌قبول را دریافت کنید و اهداف آموزشی خود را پیگیری کنید.

آیا با کلاس آنلاین زبان آلمانی می‌توان زبان آلمانی را به صورت کامل یاد گرفت؟

پاسخ به این کاملاً بستگی به تلاش و پشتکار زبان‌آموز دارد. اگر زمان کافی را برای مطالعه روزانه آلمانی را در نظر بگیرید و به صورت منظم تمرین کنید، قطعاً حضور در کلاس زبان آلمانی می‌تواند مسیر یادگیری را تسریع کرده و به یادگیری زبان آلمانی کمک کند.

چطور می‌توانم از کیفیت کلاس آنلاین زبان آلمانی مطمئن شوم؟

تمامی مدرسین زبان آلمانی مشغول در آموزشگاه دایری لن توسط این پلتفرم تایید شده‌اند. هم‌چنین به صورت منظم فرآیند ارزیابی استاید انجام می‌شود. از طرفی پیشنهاد آموزشگاه دایری لن این است که ابتدا تدریس خصوصی آلمانی استاد موردنظر خود را در قالب یک جلسه آزمایشی مشاهده و سپس در مورد ادامه مسیر تصمیم‌گیری کنید. ما راه‌ را برای آموزش آنلاین زبان آلمانی هموار کرده‌ایم.

هزینه کلاس آلمانی چقدر است؟

در آموزشگاه دایری لن هزینه معلم خصوصی زبان آلمانی را شما انتخاب می‌کنید! در همین صفحه لیست تمامی استادان زبان آلمانی به همراه قیمت هر جلسه تدریس خصوصی آلمانی درج شده است. با بررسی اساتید می‌توانید استادی که متناسب با بودجه شما کلاس آلمانی تعریف کرده است را انتخاب کنید.

چطور آلمانی را سریع‌تر یاد بگیریم؟

معلم زبان آلمانی آنلاین تنها بخشی از فرآیند یادگیری است. مساله اصلی در یادگیری زبان آلمانی، استمرار و تلاش برای یادگیری موثر است. استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی، دیدن فیلم و سریال زبان آلمانی و اختصاص وقت‌ بیش‌تر به یادگیری آلمانی، کلید موفقیت شما خواهد بود.

جهت بهره مندی از مشاوره رایگان و تخصصی کافیست با شمار 26211636-021 در تماس باشید.

سوالات متداول انتخاب معلم زبان آلمانی و معلم خصوصی زبان چینی

کلاس های آنلاین زبان چینی استادبانک چگونه است؟

اگر تاکنون تجربه برگزاری کلاس آنلاین نداشته اید این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که استاد شما پیش از جلسه تمامی موارد لازم برای برگزاری یک کلاس آنلاین با کیفیت و مفید را به شما توضیح خواهند داد.

کلاس زبان چینی چه زمانی و در کجا تشکیل میشود؟

زمان برگزاری کلاس های زبان چینی به صورت توافقی بین شما و استاد تعیین خواهد شد، همچنین کلاس های خصوصی به طور کلی به صورت آنلاین برگزار میشود.

چند جلسه نیاز هست که من به سطح مورد نظرم برسم؟

البته تعداد جلسات دست خود شما است ولی اگر تمایل داشته باشید که مدرس مشخص کند ابتدا باید جلسه اول کلاس درس شما با مدرس برگزار شود تا با توجه به سطح شما و خواسته شما مدرس اعلام کنند که تقریبا چند جلسه کلاس نیاز هست.

جهت بهره مندی از مشاوره رایگان و تخصصی کافیست با شمار 26211636-021 در تماس باشید.

همکاری موسسه تدریس خصوصی دایری لن با برترین اساتید کشور

باید خاطر نشان کرد که آموزشگاه آنلاین دایری لن به صورت تخصصی در حال فعالیت و همکاری با بهترین اساتید در زمینه تدریس خصوصی در تهران ، تدریس خصوصی در اصفهان ، تدریس خصوصی در شیراز ، تدریس خصوصی در مشهد ، تدریس خصوصی در تبریز ، تدریس خصوصی در کرج و سایر کلان شهرها می‌باشد. با استفاده از خدمات اساتید دایری لن و دریافت معلم خصوصی می‌توانید در گوشه گوشه‌ی این کشور پهناور از مزایای تدریس خصوصی و تدریس آنلاین، بهره‌مند شوید و به موفقیت دلخواه خود برسید.

با دایری لن هیچ دانش‌آموز کوشا و مشتاقی تنها نخواهد ماند. ما در دایری لن در تمام مسیر در کنار شما هستیم و موفقیت شما را موفقیت تیم آموزشی دایری لن در راستای بالا بردن کیفیت روند آموزشی و پرورش استعدادهای برتر این سرزمین می‌دانیم.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫19 نظرها

  1. I am fortunate to have such an exceptional TOEFL instructor. She possesses a remarkable teaching method that not only fosters my language skills but also pushes me to go beyond my comfort zone. Her dedication to helping me improve my speaking abilities is evident through her encouragement to utilize advanced grammar and vocabulary. Under her guidance, I have gained confidence in expressing myself more fluently and precisely. I greatly appreciate her expertise, enthusiasm, and unwavering support throughout my TOEFL preparation. With her guidance, I feel more prepared than ever to tackle the challenges of the exam. Thank you for being such an outstanding teacher

  2. مثل همیشه کلاس هاتون بسیار عالی و بسیار مفیده. من ازشما بسیار آموختم و ازتون خیلی ممنونم.

  3. خوب و پر انرژی. از فایل های صوتی برای لیسنینگ استفاده میکنن و علاوه بر اونها از تمارین آنلاین خوبی استفاده میکنن. با روند کلاس خودشون رو پیشرفت میدن و اگر مشکلی باشه راحت میتونید با خودشون در میون بزارید

  4. به نظر من بهترین نکته کلاس با اساتید دایری لن این است که به کتاب وابسته نیستند و در کلاس از منابع بسیار بسیار زیادی استفاده می کنن

  5. جلسه ی اول واقعا مفید بود اولش خیلی شفاف توضیح دادن که چجوری فیلم ببینم که و برای تقویت زبانم موثر باشه و چجوری متن بخونم که بهترین نتیجه رو بگیرم و درسو شروع کردیم عالی بود❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن