ترکی استانبولی
موضوعات داغ

آموزش زبان ترکی استانبولی – پایه تا پیشرفته

دایری لن تمام نیاز های آموزشی و دغدغه های زبان آموزان را میشناسد و در همین راستا با توجه به چالش های موجود برای آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی موفق شد تا دوره آموزشی صفر تا صد ترکی استانبولی را آماده کند. نکته ی بسیار مهم این است که تمام چالش هایی که در آموزش آنلاین و دوره های آنلاین وجود دارد را به خوبی شناسایی کردیم و آنها را به بهترین شکل ممکن پوشش داده ایم.

این دوره متشکل از آموزش کامل و کاربردی گرامر، جملات نمونه در شرایط مختلف، سؤال و جواب هایی متناسب با موضوع درس، افعال و کلمات کاربردی و ضروری با موضوعات متفاوت، دیالوگ های کاربردی روزمره میباشد.

در طول دوره به تمام مهارت های شما با دقت و حساسیت بالا توجه شده تا ۴ مهارت اصلی خوانش، نوشتار، شنیدار و گفتار شما را به بهترین سطح ممکن برسانیم.

نقشه راه شما در یادگیری زبان ترکی استانبولی

۱. شروع آموزش زبان ترکی استانبولی با ویدیوها

ویدیوهای آموزشی با بالاترین حساسیت ممکن از نظر کیفیت آموزشی ضبط شده اند به گونه ای که مبحث مورد نظر را ۱۰۰ دردصد یاد گرفته و مسلط خواهید شد. شاید برایتان سؤال باشد چطور میتوانیم به این اندازه مطمئن به شما این قول را بدهیم؟ در تولید این دوره آموزش زبان ترکی استانبولی از روش ها و متدهای خاصی در آموزش استفاده کرده ایم. آموزش آنلاین چالش های خاص خود را دارد که قبل از شروع کردن به آموزش نیاز است تا چالش ها و نیازها شناسایی شده و سپس به سراغ ضبط دوره برویم.

۲. آموزش صوتی ترکی استانبولی

در کنار ویدیو های آموزشی فایل های صوتی قرار دارند تا در اتوبوس، مترو و هر جای دیگری که امکان تماشای ویدیو را ندارید از آموزش جا نمانید و به صورت صوتی آموزش خود را دنبال کنید.

۳. شرکت در آزمون 

حالا نیاز است آموخته های خود را بسنجید! برای سنجش آموخته هایتان در قدم سوم در آزمون هر درس شرکت کرده و نقاط ضعف خود را شناسایی میکنید.

آیا واقعا درس مربوطه را کامل و بی نقص یاد گرفته اید؟ شما زمانی در یادگیری زبان ترکی استانبولی موفق خواهید شد که نقاط ضعف خود را کامل بشناسید و آن ها را رفع کنید. آزمون های آنلاین بهترین راه حل است. پس از یادگیری هر درس در آزمون آن درس شرکت میکنید و علاوه بر مرور و تمرین نقاط ضعف خود را خواهید شناخت.

۴. ویدیو حل آزمون و مرور درس

آزمون ها به تنهایی تمام کننده نیستند، قطعا شما در طول آزمون سوالاتی برایتان پیش خواهد آمد که فکر آن را هم کرده ایم. پس از هر آزمون یک ویدیو حل آزمون وجود دارد که استاد آزمون را حل کرده و هر مبحثی که در آزمون وجود دارد کامل توضیح میدهد و در واقع یک مرور کامل بر آن جلسه است.

۵. پشتیبانی و ارتباط با استاد

ما همواره در کنارتان هستیم و اگر در طول آموزش هر سوالی داشته باشید میتونید از استاد بپرسید و از پشتیبانی ما استفاده کنید.

۶. پادکست ها و مقالات زبان ترکی استانبولی

در کنار دوره از پادکست ها و مقالات آموزشی جهت تقویت زبان خود استفاده خواهید کرد.

پادکست های زبان ترکی استانبولی، داستان های کوتاهی هستند که به فارسی و ترکی استانبولی ضبط شده و در کنار این دوره آموزش زبان ترکی استانبولی به رایگان در اختیارتان قرار گرفته اند، این پادکست ها مهارت های شنیداری، گفتاری، گرامر و دایره لغات شمارا بالا برده و تقویت میکنند و اصطلاحات جدید و زیادی را یاد خواهید گرفت.

مقالات آموزشی ترکی استانبولی به صورت منظم در وبلاگ زبان مستر منتشر می شود و در تمام زمینه های آموزشی می باشد. برای دسترسی به مقالات میتوانید وارد وبلاگ شوید.

در واقع می توان گفت این دوره صفر تا صد بوده و بدون پیش نیاز است و در انتهای دوره به زبان ترکی استانبولی مسلط خواهید شد. شما بدون هیچ نگرانی از الفبای ترکی استانبولی شروع کرده و خود را به بهترین سطح ممکن خواهید رساند. کیفیت دوره به حدی است که به شما تضمین میکنیم تا در آزمون تومر موفق شوید. آزمون تومر تنها آزمون معتبر در زبان ترکی استانبولی است که موفقیت در آن سختی ها خود را دارد که ما فکر همه چیز را کرده ایم.

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن