آلمانی
موضوعات داغ

آموزش پایه تا پیشرفته زبان آلمانی

چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

  • با یادگیری زبان آلمانی می توانید برای دانشگاه‌های آلمان درخواست پذیرش ارسال کنید. این دانشگاه ها نه تنها سطح علمی بالایی دارند، بلکه تحصیل در آنها رایگان است. برای ورود به بسیاری از دانشگاه‌های آلمان به مدرک زبان معتبر نیاز دارید، شرکت در دوره‌ی آموزش زبان آلمانی پایه تا پیشرفته مهارت کافی برای شرکت در این آزمون ها را به شما می دهد.
  • آلمانی متداول ترین زبان در اروپا است. به جز خود کشور آلمان که ۸۳ میلیون جمعیت دارد و پرجمعیت‌ترین کشور اروپایی است، بسیاری از کشورهای اروپایی مانند اتریش، سوئیس، لوکزامبورگ و لیختن اشتاین نیز به این زبان صحبت می‌کنند که درصد زیادی از کشورهای اروپایی را شامل می‌شود. از این رو با یادگیری این زبان می‌توانید به بسیاری از این کشورها مهاجرت کنید. این یکی دیگر از مزیت های شرکت در دوره های زبان آلمانی ماست.
  • آلمان سومین اقتصاد بزرگ جهان است. در سال ۲۰۰۷ آلمان ها در صادرات رتبه‌ی اول را در جهان داشتند. شما به عنوان یک مدیر یا کارفرما با تسلط بر زبان آلمانی می‌ توانید با شرکت های آلمانی زبان وارد معامله شده و کسب و کار خود را رونق دهید. با کمک سرفصل های جامع دوره ی زبان آلمانی دایری لن شما می توانید به طور کامل بر این زبان مسلط شوید.
  • حتی اگر می‌خواهید به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنید، تسلط بر زبان آلمانی می‌تواند فایده‌ی زیادی برای شما داشته باشد و فرایند پیدا کردن کار را برایتان آسانتر کند، زیرا نوشتن این مهارت در رزومه‌، یک مزیت رقابتی به شما می‌دهد. دوره آموزش زبان آلمانی دایری لن به شما کمک می کند تسلط کاملی بر این زبان بدست آورید.
 

نحوه یادگیری زبان آلمانی با این دوره

دوره‌ای که پیشرو دارید، راهکاری اصولی و علمی در آموزش صفر تا صد زبان آلمانی است که با به کارگیری تجربیات تدریس این زبان با کتب و متدهای مطرح آموزش این زبان شیرین در سطوح دانشگاهی و مراکز معتبر آموزشی تدوین شده و برای اولین بار آموزش مجازی زبان آلمانی با بالاترین درجه کیفی آماده بهره‌گیری شما عزیزان شده است.

به طوری که ساختارها و موضوعات متنوع مباحثه و مکالمه از ابتدا بر اساس عبارات کاربردی پیاده‌سازی شده و پس از فراگیری عبارات در مکالمات روزمره در دروس بعدی ساختار و دستور زبان مکالمات را می آموزید و این دقیقاً بر اساس الگوی زبان مادری‌ میباشد؛ چرا که ما نخست در خانه مکالمه به زبان خود را یاد میگیریم و سپس در مدرسه با ساختار آن آشنا میشویم.

آری؛ گرچه آموزش زبان جدید همانند زبان مادری امکان‌پذیر نیست: اما ما تا حد ممکن در حد معماری ذهنی و پردازشی بشر این امر را برای شما پیاده‌سازی کرده‌ایم و البته که از زبان فارسی نیز به عنوان پلی ارتباطی بین شمای غیر آلمانی زبان و شمای جدید آلمانی زبان استفاده کرده‌ایم. در واقع سختی آغازین یادگیری زبان آلمانی را برای شما تبدیل به فرآیندی لذت بخش کرده‌ایم که در طول دوره شاهد آن هستید.

چرا میگوییم این دوره جامع است؟

دوره جامع پایه تا پیشرفته آموزش زبان آلمانی شامل موقعیت‌های واقعی اجتماعی‌ست از جمله معرفی خود، آشنایی دادن، مصاحبه با افسر مهاجرت و سوال پرسیدن از بخش اطلاعات در فرودگاه، مکالمه در تاکسی، استفاده از خدمات هتل، کافه و رستوران، خرید در فروشگاه، میوه‌فروشی، قنادی و نانوایی، گل‌فروشی، بانک، بیمه، مذاکرات کاری، مصاحبه شغلی، ارتباط با استادان دانشگاه، خرید و فروش سهام و تجارت در بورس آلمانی‌ زبان، دوست‌یابی و آشنایی دادن، ارتباط مؤثر با کارفرمایان، نامه‌نگاری دوستانه و ایمیل، نامه‌نگاری رسمی، بازدید از اماکن دیدنی، کلمات مربوط به نوشیدنی ها به زبان آلمانی، تماس تلفنی با مراکز خدمات رسانی شهروندی از جمله آتش‌نشانی، موزه، تئاتر، سینما، باغ وحش، باشگاه بدنسازی، ورزش و تربیت بدنی، استادیوم ورزشی، فوتبال آلمانی، خواندن مجلات و روزنامه، خواندن مقالات علمی، نوشتن مقاله، دفاعیه پایان‌نامه، ارائه شغلی، اداره مهاجرت و تمدید ویزای اقامت، تخفیف گرفتن، مکالمه با پلیس، ثبت احوال، فهمیدن اسامی حیوانات در زبان آلمانی، ماشین‌های آلمانی، خرید ماشین، املاک و خرید ملک، گواهینامه رانندگی و تمدید گواهینامه، اقتصاد، مدیریت و چندین موقعیت و شرایط دیگر که هر کدام به طور مجزا شرح داده شده و پس از پایان هر بخش خواهید توانست که مکالمه مؤثری در شرایط واقعی به زبان آلمانی داشته باشید.

یادگیری زبان آلمانی از صفر تا سطح C1

در آموزش زبان آلمانی شما زمانی که با دستور زبان جدیدی آشنا میشوید، با لغات جدیدی مواجه نمیشوید زیرا دستور زبان را با لغاتی که میدانید آموزش میبینید و اینگونه ذهن درگیر لغات و اصطلاحات نا آشنا نشده و این امر فراگیری ساختار دستوری را برای شما سهل میسازد.

همچنین شما در حین یادگیری لغات و اصطلاحات و موقعیت‌های تعاملی دستور زبان جدید را مشاهده نخواهید کرد تا تمرکز ذهن بر روی واژگان و اصطلاحات موقعیت‌محور باشد. بدین ترتیب شما را از سطح A1 تا سطح C1 (چارچوب مشترک زبانی اتحادیه اروپا) همراهی میکنیم و استفاده کاربردی زبان آلمانی را در موقعیت‌های متنوع و مختلف برایتان میسر میشود.

یادگیری ۶ مرحله ای زبان آلمانی

 

۱- قدم اول: ویدیو آموزشی

جلسات این دوره هر یک در قالب یک ویدیو آماده شده که طی آن به ترتیب روی تمامی مباحث تمرکز، و برای هر یک از آنها مثالهای فراوان ارائه می شود تا از یادگیری کامل زبان آموزان اطمینان حاصل شود. تمامی ویدیوها با بالاترین کیفیت و در استودیو ضبط شده اند.

۲- قدم دوم: آزمون هر جلسه

شایان به ذکر است که در پایان هر درس در دوره صفر تا صد زبان آلمانی، آزمونکی بر اساس ساختار دستوری و واژگانی قرار دارد تا از فراگیری مطالب درس گذرانده شده اطمینان کامل حاصل شود و در نتیجه زبان ‌آموز با تسلط کامل به فراگیری درس بعد بپردازد. در پایان بخش آزمونک درس نیز آزمونی مجزا منطبق با آزمونهای بین‌المللی زبان آلمانی، Goethe (آلمان)، ÖSD (اتریش) و آزمون‌ شهروندی کشور سوئیس قرار دارد تا افراد متقاضی شرکت در آزمون نیز آمادگی کافی را کسب کنند.

۳- قدم سوم: ویدیو حل آزمون

بعد از پاسخدهی به سوالات نیز با مشاهده ویدیوی حل آزمون میتوانید چالش هایی که با آن مواجه شده اید را برطرف کنید و مرور سریعی بر مباحث گفته شده داشته باشید.

۴- قدم چهارم: فایل صوتی

فایل صوتی برای مواقعی است که شما وقت مشاهده ویدیو را ندارید و میخواهید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید. شما میتوانید با گوش دادن به فایل صوتی تمامی مباحث جلسات را مرور کنید و از طرف دیگر بر ارتقای مهارت شنیداری (لیسنینگ) خود تمرکز کنید.

۵- قدم پنجم: مرور دروس

در اتمام هر ۵ جلسه، یک جلسه مرور درس طراحی شده است تا تمامی مطالب گفته شده در جلسات قبلی به صورت سریع برای شما مرور و جمع‌بندی شود.

۶- قدم ششم: پشتیبانی ویژه

نکته ی متمایز کننده دوره آموزش زبان آلمانی پشتیبانی کامل از زبان آموزان عزیز می باشد. پس با خیالت راحت میتوانید زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرید و اگر با سوالی مواجه شدید از استاد دوره آن را بپرسید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما باشیم.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن