آموزش

ثبت نام کلاس زبان انگلیسی + هزینه کلاس زبان انگلیسی

دوره های زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

کلاس زبان انگلیسی در آموزشگاه دایری لن، مطابق با استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌شود. این دوره‌های آموزشی برای گروه‌های سنی کودکان تا بزرگسالان دایر هستند. پس از تعیین سطح، زبان آموزان می‌توانند در هر یک از دوره های زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته ، ثبت نام نمایند. رده‌های سنی این کلاس‌ها در آموزشگاه دایری لن به شرح زیر هستند:

کلاس زبان انگلیسی کودکان

کودکان در گروه سنی 3 تا 6 سال و 7 تا 12 سال در دوره آموزش زبان انگلیسی مناسب خود در مدرسه زبان یا دوره ترمیک شرکت خواهند داشت.

در حال حاضر از معتبرترین کتاب‌های آموزشی برای این گروه سنی از جمله friends و family & friends در کلاس زبان آنلاین کودکان استفاده می‎شود.

کلاس زبان انگلیسی بزرگسالان

گروه سنی 12 سال به بالا، در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی بزرگسال قرار گرفته و متناسب با سطح آموزشی منابع مختلفی برای تدریس دارند.

مشاوره‌های آموزشگاه دایری لن، به صورت کاملا رایگان بوده و مبلغی از این بابت از زبان آموزان دریافت نخواهد شد.

021-26211636

دوره ترمیک کلاس انگلیسی

سطح پایه: شما در پایان این سطح به راحتی میتوانید خود و اطرافیانتان را توصیف کنید. کتاب آموزشی برای سطح مبتدی آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان براساس نیاز شما و نظر سوپروایزرین تعیین میشود.

سطح پیش متوسط: سطح متوسطه شامل پیش متوسطه، متوسطه و فوق متوسطه است. شما در پایان این سطح از کلاس زبان انگلیسی به راحتی میتوانید در زمانهای مختلف سؤال و جواب کنید و از برنامه های آینده خود بگویید.

سطح پیش پیشرفته: کتاب آموزشی سطح پیش پیشرفته ، سامیت است. این کتاب شامل 10 درس بوده و در 5 ترم  10جلسه ای تدریس می شود. این کتاب، مروری بر مطالب آموزشی کتاب‌های گذشته خواهید داشت. منظور از مطالب، نکات دستوری و ساختاری است.

سطح پیشرفته: کتاب آموزشی سطح پیش از متوسط سامیت 2 است. این کتاب نیز شامل 10 درس بوده و در 5 ترم 10 جلسه ای تدریس می شود. در پایان این سطح زبان آموزان در چهار مهارت تخصص و مهارت کافی را برای ارتباط کسب خواهند کرد.

 

دوره فشرده کلاس آموزش زبان انگلیسی

برای آن دسته از زبان آموزانی که علاقه‌مند به یادگیری سریع زبان انگلیسی هستند، دوره فشرده کلاس آموزش زبان انگلیسی توصیه می‌شود.

دوره‌های فشرده با فرایند سریع‌تر و تکنیک‌های آموزش زبان انگلیسی خاص خود پیش رفته و افراد کمتری نیز در جلسات کلاس حضور دارند. در واقع نیمه خصوصی بودن این جلسات باعث خواهد شد تا به شکلی دیگر فرایند آموزش سریع‌تر پیش برود.

ثبت نام کلاس زبان انگلیسی

برای ثبت نام کلاس زبان انگلیسی در دوره های دایری لن، می‌توانید به شماره تماس 09303037084 در پیام رسان واتس اپ پیام داده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

همچنین می‌توانید با شماره‌ی 02126211636 تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم در خصوص کلاس انگلیسی را کسب کنید.

هزینه کلاس زبان انگلیسی

با توجه به اینکه ممکن است دوره زبان انگلیسی و سطوح مختلفی برای ثبت نام انتخاب کرده باشید، هزینه ثبت نام کلاس زبان انگلیسی متفاوت خواهد بود.

از این روی برای کسب اطلاعات در خصوص هزینه کلاس زبان انگلیسی ، با شماره‌های 02126211636 تماس بگیرید.

 

  • اینترنت با سرعت ۱۲۸ کیلو بیت
  • یک صفحه نمایش که می تواند هر یک از موارد زیر باشد: گوشی تلفن همراه، تبلت، آیپد، کامپیوتر و لپ تاپ
  • در صورت استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ می بایست از وب کم و هندزفری استفاده نمایید.
 

کلاس آموزش زبان انگلیسی مناسب تمام زبان‌آموزان در هر سطحی هست که تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند.

 

کلاسهای موسسه همه روز و به صورت شبانه‌روزی برگزار می گردد و اگر شما روز و ساعت پیشنهادی داشته باشید در همان روز و ساعت در لیست انتظار قرار میگیرید و دو هفته بعد از ثبت نام کلاس مورد نظرتان تشکیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن