آلمانی
موضوعات داغ

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

با توجه به اهمیت یادگیری زبان آلمانی و فرصت های خوب شغلی و تحصیلی که می توانید در آلمان داشته باشید سایت آنلاین دایری لن این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید به زبان آلمانی صحبت کنید.

اهمیت یادگیری زبان آلمانی این روزها بسیار بیشتر شده و بسیاری از زبان آموزان به قصد، کار، تفریح یا تحصیل در مقاطع مختلف آکادمیک به سمت یادگیری زبان آلمانی می روند. جهت معرفی زبان آلمانی پرگویشور ترین زبان اتحادیه اروپا با بیش از ۹۵ میلیون گویشور است. گویشوران این زبان در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، لیختن‌اشتاین، لوگزامبورگ، شرق بلژیک، آلتو آدیجه، آلزاس، لورن و جنوب دانمارک در اکثریت هستند. این زبان در آلمان، اتریش، بخشی از سوئیس، تیرول جنوبی (ایتالیا)، بخشی از بلژیک و لیختن اشتاین زبان رسمی به حساب می‌آید. همچنین این زبان، زبان اقلیت‌هایی در رومانی و نامیبیا است.

همواره دلایل متعددی برای آموختن یک زبان جدید وجود دارد و آموزشگاه دایری لن با برگزاری دوره های آنلاین شما را در این امر شما را همراهی می کند تا بتوانید خیلی راحت با زبان آلمانی صحبت کنید.

زبان آلمانی دومین زبان اسناد علمی (پس از انگلیسی) و سومین زبان بکار برده شده در تارنماهای اینترنتی (پس از انگلیسی و روسی) است. همچین گفته می‌شود یک دهم کل کتاب‌هایی که هر ساله در جهان تألیف می‌شوند به زبان آلمانی است.

مکالمه و اهمیت زبان آلمانی

یکی از کشورهای اروپایی که این روزها متقاضیان زیادی برای سفر و به خصوص برای ادامه تحصیل دارد، کشور آلمان است. چرا که این کشور از نظر صنعت و علم بسیار قوی و دقیق است. تعدادی از افراد هم قصد مهاجرت به آلمان برای زندگی دائم و یا کار در آلمان را دارند. از آنجایی که زبان رسمی کشور آلمان، زبان آلمانی است بنابراین برای اینکه بتوانید بهتر و راحت تر با مردم کشور آلمان ارتباط برقرار نمایید و از سفر و اقامت خود در آلمان بیشتر لذت ببرید، بهتر است با زبان آلمانی آشنا شوید و زبان آلمانی را همانند زبان انگلیسی فرا بگیرید.

تحصیل در آلمان

چه کسی گفته باید پول زیادی صرف کنید تا تحصیلاتی عالی داشته باشید؟

تحصیل در بریتانیا سالی ۹۰۰۰ پوند و بیشتر هزینه دارد. در همین حال دانشجویان آمریکایی ممکن است در نهایت با مقادیر زیادی وام دانشجویی برشکسته شوند.

هزینه ی تحصیل در آلمان به چه صورت است؟

در آلمان شهریه‌ی تحصیل در اغلب دانشگاه‌ها رایگان است. برخی از مؤسسات ترمی حدود ۵۰۰ یورو هزینه دریافت می‌کنند. هیچ قربانی هم در کیفیتی که همراهش می‌آید وجود ندارد. خیلی از دانشگاه‌های آلمان در رده‌ی ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا هستند.

آلمان چگونه از شر هزینه‌های تحصیل خلاص شد؟

به دو طریق. درصد کمتری از دانشجویان به کالج می‌روند- ۲۷% در مقایسه با ۴۸% بریتانیا. مهمتر از آن، هزینه‌های دانشگاه‌ها توسط مالیات پردازان پرداخت می‌شود.

هزینه ی تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی به چه صورت است؟

در کشورهایی مثل بریتانیا، ایالات متحده و استرالیا، مدارک دانشگاهی برای خارجی‌ها اغلب دوبرابر بیشتر از اتباع خودشان هزینه دارد. این قضیه به صورت حیرت انگیزی در مورد آلمان صادق نیست. هم دانشجویان داخلی و هم دانشجویان خارجی از مزایای تحصیل رایگان در مقطع لیسانس بهره‌مند می‌شوند. سوئیس و اتریش نیز تحصیلات را در ازای مخارج خیلی پایین‌تری نسبت به جاهای دیگر در جهان ارائه می‌کنند.

شرایطش چیست؟ با وجود اینکه بسیاری از دوره‌ها به انگلیسی ارائه می‌شوند، درصد زیادی از آن‌ها به آلمانی تدریس می‌شوند. داوطلبان باید کارآمدی خود را در آلمانی نشان دهند.

چرا آلمانی یاد نگیرید و تحصیلات رایگان به دست نیاورید؟با شرکت در دوره های آنلاین می توانید فرصت های جید برای خودتان رقم بزنید.

بهترین فرصت های شغلی در آلمان

آیا می‌دانستید که آلمان بزرگترین شریک تجاری ایالات متحده است (و در کل رتبه‌ی پنجم را دارد)؟ آلمان همه چیز از اتومبیل و دستگاه‌های ماشینی گرفته تا محصولات شیمیایی و فلزات را صادر می‌کند.

اگر علاقه‌مند به دنبال کردن یا تقویت پیشه‌ی خود در تجارت هستید، با دانستن زبان مادری شرکای تجاری آلمانی خود بسیار مفید خواهید بود.با شرکت در دوره های آنلاین زبان آلمانی می توانید بهترین فرصت شغلی را برای خودتان فراهم کنید.

شباهت انگلیسی و آلمانی (زبان هایی که برادر هستند)

در اینجا به حقیقت شناخته شده‌ی کوچکی اشاره می‌کنیم: آلمانی و انگلیسی متعلق به شجره‌ی خانوادگی زبانی یکسانی هستند. به همین خاطر است که یادگیری زبان آلمانی برای گویشوران انگلیسی راحت است.

برخلاف فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی که زبان‌های از ریشه‌ی رومی هستند، هر دو زبان انگلیسی و آلمانی به شاخه‌ی ژرمنیک از خانواده‌ی هند و اروپایی تعلق دارند. بعضی از لغات و اصطلاحات آلمانی همچنان به صورت مکرر در انگلیسی استفاده می‌شودف مانند angst، kindergarten و kitsch.

انگلیسی بعدها تحت تأثیر فرانسوی، یونانی و لاتین قرار گرفت. با اینحال اگر انگلیسی را به بنیان آن دنبال کنیم، بیشتر شبیه آلمانی است. قانع نشدید؟ به لغاتی نظیر Bruder (brother), ، Wasser (water) و Freund (friend) نگاه کنید.

اگر انتخاب به یادگیری آلمانی به عنوان یک زبان خارجی کنید از تعداد لغاتی که از قبل بلد هستید شگفت‌زده خواهید شد. چنانچه انگلیسی‌زبان هستید که آلمانی یاد می‌گیرید، در مزیت هستید.

 

 

برچسب ها

Roxana Amini

تدریس آنلاین زبان انگلیسی و آلمانی آشنایی با متد های Starten Wir و Sicher

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن