مهارت

استخدام مدرس و مربی، معلم، مشاور و مترجم زبان های خارجه

استخدام مدرس زبان انگلیسی

آموزشگاه آنلاین دایری لن با شرایط بسیار عالی اقدام به استخدام مدرس زبان انگلیسی می نماید. جذب مدرس انگلیسی در موسسه تخصصی زبان انگلیسی دایری لن ویژه معلم زبان انگلیسی در تمامی سطوح (A1 تا C2) از سرتاسر ایران و جهان میباشد.

آموزشگاه زبان دایری لن بعنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی و با توجه به عملکرد بسیار درخشانی که در سطح بین المللی بدست آورده است، با استقبال بسیار گسترده ای از علاقمندان یادگیری زبان انگلیسی روبر شده است.

از همین رو در نظر دارد در راستای تکمیل کادر آموزشی خود با هدف پاسخگویی به درخواست های بیشمار زبان آموزان، از اساتید زبان انگلیسی واجد شرایط جهت تدریس آنلاین دعوت به همکاری نماید.

چنانچه شما استاد زبان انگلیسی هستید و علاقمند تدریس زبان انگلیسی در موسسه ای معتبر هستید، اقدام به پر کردن فرم استخدام دایری لن نمایید.

استخدام مدرس زبان اسپانیایی

آموزشگاه آنلاین دایری لن با شرایط بسیار عالی اقدام به استخدام مدرس زبان اسپانیایی می نماید. جذب مدرس اسپانیایی در موسسه تخصصی زبان اسپانیایی دایری لن ویژه معلم زبان اسپانیایی در تمامی سطوح (A1 تا C2) از سرتاسر ایران و جهان میباشد.

آموزشگاه زبان دایری لن بعنوان بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی و با توجه به عملکرد بسیار درخشانی که در سطح بین المللی بدست آورده است، با استقبال بسیار گسترده ای از علاقمندان یادگیری زبان اسپانیایی روبر شده است.

از همین رو در نظر دارد در راستای تکمیل کادر آموزشی خود با هدف پاسخگویی به درخواست های بیشمار زبان آموزان، از اساتید زبان اسپانیایی واجد شرایط جهت تدریس آنلاین دعوت به همکاری نماید.

چنانچه شما استاد زبان اسپانیایی هستید و علاقمند تدریس زبان اسپانیایی در موسسه ای معتبر هستید، اقدام به پر کردن فرم استخدام دایری لن نمایید.

استخدام مدرس زبان کره ای

آموزشگاه آنلاین دایری لن با شرایط بسیار عالی اقدام به استخدام مدرس زبان کره ای می نماید. جذب مدرس کره ای در موسسه تخصصی زبان کره ای دایری لن ویژه معلم زبان کره ای در تمامی سطوح (A1 تا C2) از سرتاسر ایران و جهان میباشد.

آموزشگاه زبان دایری لن بعنوان بهترین آموزشگاه زبان کره ای و با توجه به عملکرد بسیار درخشانی که در سطح بین المللی بدست آورده است، با استقبال بسیار گسترده ای از علاقمندان یادگیری زبان کره ای روبر شده است.

از همین رو در نظر دارد در راستای تکمیل کادر آموزشی خود با هدف پاسخگویی به درخواست های بیشمار زبان آموزان، از اساتید زبان کره ای واجد شرایط جهت تدریس آنلاین دعوت به همکاری نماید.

چنانچه شما استاد زبان کره ای هستید و علاقمند تدریس زبان کره ای در موسسه ای معتبر هستید، اقدام به پر کردن فرم استخدام دایری لن نمایید.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن