Advanced (پیشرفته)برترین

منابع برای آموزش زبان انگلیسی با اخبار

تماشای اخبار به زبان انگلیسی می­تواند مهارت­های زبانی مختلف مانند لیسینینگ و اسپیکینگ را بهبود ببخشد، همچنین واژگان جدیدی به شما بیاموزد، شما را از وقایع روز مطلع کند و در نهایت شما را باجنبه های فرهنگی کشورهای انگلیسی زبان آشنا کند.

نکات ارزنده برای یادگیری انگلیسی با اخبار

قبل از آشنایی با لیست منابع خبری جالب انگلیسی، نکات زیر را در نظر بگیرید تا به شما کمک کنند از تماشای فیلم های خبری انگلیسی، بیشترین بهره را ببرید.

لیستی از واژگان برای خود تهیه نمایید.

همین اقدام ساده یکی از بهترین راه­ها برای به خاطر سپردن آنچه می­آموزید و گسترش واژگان است. برای این کار یک دفترچه مخصوص انگلیسی داشته و هر کلمه جدیدی را که هنگام تماشای فیلم های خبری یاد می­گیرید، در آن یادداشت کنید.

همچنین شما می­توانید از دفترچه واژگان برای پیگیری کلماتی که متوجه نمی­شوید نیز استفاده نمایید. سپس بعد از اتمام فیلم خبری، معنای آنها را جستجو کنید.

هر فیلم خبری را بیش از یک بار مشاهده نمایید.

وقتی فیلم هایی را که به زبان بیگانه هستند، بارها تماشا می­کنید، در هر دفعه متوجه موارد جدیدی می­شوید. برای فهمیدن داستان کلی یک خبر یا ایده اصلی آن، تماشای یک فیلم را شروع کنید. سپس دوباره آن را تماشا کنید تا ببینید آیا می­توانید جزئیات خاصی مانند زمان یا مکان وقوع یک حادثه را درک کنید. برای بار سوم آن را تماشا کنید و روی واژگان، تلفظ یا دستور زبان تمرکز بیشتری کنید.

متن رونوشت­ها را هر وقت می­­توانید، دانلود نمایید.

اگر یک ویدیوی خبری، متن رونوشت دارد یا نسخه مکتوب ویدیو در دسترس است، حتما آن را بخوانید. دیدن گفتگوهای نوشته شده، به شما کمک می­کند تا ببینید آیا فیلم را به درستی متوجه شده­اید یا خیر. این کار یکی از شیوه­هایی است که باعث می­شود، بتوانید به یادگیری انگلیسی با اخبار بپردازید. برای مثال، یک روش خوب این است که بار اول ویدیو خبری را به دقت ببینید، سپس بار دوم همزمان با دیدن ویدیو، متن خبری آن را نیز بخوانید.

برنامه ­های خبری را که در آنها مجریان با لهجه­ های مختلف صحبت می­کنند، تماشا کنید.

از این فرصت استفاده کنید و خود را در معرض انواع لهجه­ های انگلیسی قرار دهید. اینکه بتوانید در هر مکانی که می­خواهید با زبان انگلیسی ارتباط مناسبی برقرار کنید، چه در مسافرت، چه در یک شغل جدید یا حتی فقط برای ارتقا مهارت­های انگلیسی، کمک شایانی به شما می­کند.

به تصاویر پس­زمینه توجه کافی نمایید.

استفاده از تصاویر در پس زمینه یک ویدیوی خبری، می­تواند سرنخی از خبرها را برای شما فراهم کند. به عبارتی دیگر این تصاویر می­توانند به شما کمک کنند تا درک کنید که مجری خبری از چه چیزی صحبت می­کند و چه اتفاقی در داستان رخ داده است.

تمامی این نکات را می­توانید در مورد هر ویدیوی خبری که تصمیم به تماشای آن دارید، به کار ببرید. اکنون وقت آن فرارسیده است که شما را دعوت کنیم با منابع عالی که در این زمینه برایتان لیست نموده­ایم، کارتان را شروع نمایید.

بهترین وبسایت های ویدیویی خبری جهت یادگیری انگلیسی با اخبار

News in Simple English

استیون فرنچ تعداد زیادی فیلم در مورد نحوه یادگیری زبان­های مختلف تدارک دیده است. این موارد شامل مجموعه فیلم های وی با عنوان اخبار به زبان انگلیسی ساده، است.

از جمله ویژگی­های لیست پخش آن این است که، زمان پخش اخبار انگلیسی، تنها در مدت ۶۰ ثانیه به اتمام می­رسد. این درس­های کوتاه شامل متن رونوشت هستند، که بصورت زیرنویس روی صفحه نمایش داده می­شود، بنابراین می­توانید هنگام گوش دادن، گفتگو را دنبال نمایید.

هر فیلم خبری که می­بینید، به طور خلاصه بزرگترین اخبار رخ داده در جهان را پوشش می­دهد. این داستان­های خبری به آرامی و به وضوح روایت می­شوند و دارای زبانی شیوا هستند که برای زبان آموزان انگلیسی، بسیار مناسب است. این بدان معناست که نحوه بیان آن نسبت به دیگر منابع معتبر خبری، قابل فهم­تر است.

تنها نکته منفی این سری فیلم­ها از YouTube این است که، فیلم های جدید نسبت به دیگر منابع ذکر شده در این مقاله، بطور منظم آپلود نمی­شوند. با این حال، فیلم های جدید گاه به گاه نشان داده می­شوند.

Simple English News

اخبار ساده انگلیسی، وبسایتی است که برای زبان آموزان انگلیسی، بصورت ویژه ایجاد شده است. هر خبر به طور خاص با در نظر گرفتن سطح زبان آموزان، انتخاب می­شود.

در اینجا هر داستان خبری، دارای یک خلاصه صوتی است که به آرامی و واضح بیان می­شود و درک آن برای زبان آموزان سطح پایین یا مبتدی، آسان­تر است. گویندگان از واژگان مناسب و شفاف برای بیان مقصودشان استفاده می­کنند تا بتوانید گفتگوها را به راحتی دنبال نمایید.

همچنین یک نسخه مکتوب از خلاصه خبرها، در دسترس است. ویدیوی اصلی اخبار انگلیسی هم با خلاصه کتبی، معمولا ارائه می­شود. اخبار وبسایت به راحتی به موضوعات جالب مانند سفر، غذا، جوک، تاریخ، کتاب و مد تقسیم می­شوند. سایتهای خبری یادگیری انگلیسی

این وبسایت علاوه بر فیلم های کوتاه­، دارای فیلم های طولانی ­تر در قالب مستندهای خبری ۳۵ دقیقه ه­ای نیز می­باشد. علاوه بر اخبار جهان و اخبار مربوط به سبک زندگی، که باعث می­شوند علاقه ­مندان به یادگیری انگلیسی با اخبار بپردازند، فیلم هایی نیز وجود دارد که بطور خاص مربوط به یادگیری زبان انگلیسی هستند. این فیلم­ ها از نکات و گرامر زبان گرفته تا اصطلاحات و ضرب­ المثل­های رایج انگلیسی را شامل می­شوند.

در حالیکه تمرکز مقاله پیش روی شما، اخبار ویدیویی است، باید ذکر کنم که این وبسایت همچنین دارای مقالات عالی نوشته شده­ای است که با فایل­های صوتی همراه هستند.

اخبار MSN

اگر به دنبال یک مرور کلی از آخرین اخبار انگلیسی هستید، MSN News یک گزینه خارق­ العاده در این زمینه است. آنها فیلم های خبری خود را از رسانه­ های خبری برتر ایالات متحده مانندCNN ، CBS، Associated Press (AP)، USA Today ، The Washington Post و NBC جمع­ آوری می­کنند.

در اینجا شما تعداد زیادی ویدیو در مورد اخبار سراسر جهان، اخبار ایالات متحده، سیاست، فناوری و موارد دیگر پیدا خواهید کرد. از آنجا که فیلم های این وبسایت، از شرکت­های برتر در صنعت اخبار تهیه می­شوند، فیلم های آنها معمولا بسیار با­کیفیت هستند.

دسترسی به سایت همراه با همه فیلم­ ها، کاملا رایگان بوده و شما می­توانید اخبار را بر اساس موضوع به راحتی مرتب نمایید.

با استفاده از موضوعات بسیار متنوع، شما می­توانید به راحتی کلمات جدیدی را به مجموعه لیست واژگان خود اضافه کنید و باعث ارتقا مهارت­ مربوطه شوید. علاوه بر آن، هرگز دچار کمبود ویدیوهای خبری نخواهید شد زیرا سایت، بطور روزانه محتوای جدیدی را اضافه می­کند.

FluentU

وبسایت FluentU فیلم های انگلیسی واقعی، از جمله تعداد زیادی ویدیوی خبری را به زبان آموزان ارائه می­دهد. سایتهای خبری یادگیری انگلیسی

در اینجا ویدیوهای خبری را می­توان بر اساس سطح زبان تقسیم کرد، بنابراین جستجو و یافتن ویدیویی که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد، بسیار آسان است. شش سطح برای انتخاب وجود دارد که شامل مبتدی ۱، مبتدی ۲، متوسط ​​۱، متوسط ​​۲، پیشرفته ۱و پیشرفته ۲ است.

اما FluentU فقط یک پخش­ کننده ویدیو نیست. هر ویدیوی FluentU دارای ابزارهای یادگیری داخلی است که فیلم ­ها را به درس­های شخصی­ سازی ­شده زبان انگلیسی، تبدیل می­کنند.

به عنوان مثال، ویژگی زیرنویس­های تعاملی در اینجا به چشم می­خورد. برای دریافت یک تعریف سریع و اطلاعات دستور زبانی، تنها کافیست روی هر کلمه ه­ای که مایل هستید، کلیک نمایید. این بدان معناست که هنگام غوطه ­ور شدن در گفتگوهای زبان انگلیسی، بطور طبیعی کلمات جدیدی را یاد خواهید گرفت. بنابراین با این وبسایت، یادگیری انگلیسی با اخبار، بسیار میسر است.

همچنین آزمون­ها و فلش­ کارت­های سرگرم­ کننده­ای، برای تمرین کردن و یا آزمایش میزان دانش شما، از کلماتی که از فیلم های خبری آموخته­ اید، وجود دارد.

آیا هنگام گوش دادن به این ویدیوهای خبری، مایل هستید کمی استراحت نیز داشته باشید. نماهنگ­ های معتبر انگلیسی، پیش پرده ­های فیلم­ها، کلیپ­ های محبوب، سخنرانی ­های الهام­ بخش و دیگر محتواهای جالب، همه را می­توانید در FluentU تماشا نمایید.

از همه بهتر اینکه شما می­توانید درست مانند یک روزنامه، FluentU را با اپلیکیشن­های تلفن همراه برای iOS یا Android، به هر جایی ببرید.

کانال YouTube اخبار BBC

یکی دیگر از سایتهای خبری یادگیری انگلیسی، BBC بوده که بخشی از سازمان پخش بریتانیا است. به طور خاص، کانال YouTube آنها مکانی عالی برای یافتن محتواهای مفید است. در اینجا هر چند ساعت، محتوا با فیلم های جدید آپدیت میشود و بدین ترتیب، محتوای دست اول و گسترده­ای را در اختیار زبان آموزان قرار می­دهد.

آنچیزی که این کانال را برای زبان آموزان انگلیسی عالی می­کند این است که، در اینجا لیست پخشی از اخبار مرتبط با یکدیگر، فراهم شده است. به عنوان مثال، اگر می­خواهید بیشتر روی واژگان انگلیسی با مضمون طبیعت تمرکز داشته باشید، می­توانید به سادگی روی لیست پخشی مانند نجات جنگل بارانی لوسر، کلیک نمایید. به این ترتیب، می­توانید محتواهای مشابه را نیز تماشا کنید و زبان مربوطه را بدون نیاز به جستجوی آن، تمرین نمایید.

علاوه بر این، کانال YouTube News BBC فیلم های خبری انگلیسی را در قالب ­های مختلف ارائه می­دهد. بدان معنا که فیلم های کوتاه در حدود یک تا سه دقیقه را، برای کسانی که عجله دارند یا می­خواهند یک درس سریع انگلیسی را ببینند، فراهم کرده­ است. آنها همچنین مستندهای طولانی ­تری در حدود 25 دقیقه دارند، تا بتوانند با یک درس انگلیسی کامل ­تر و البته عمیق­ تر، توجه شما را جلب نمایند.

نکته مثبت تماشای فیلم های BBC News در YouTube این است که، برای یافتن فیلم های موردنظر، مجبور نیستید مقالات اخبار را مرتب نمایید. بسیاری از سایت های خبری هم فیلم و هم مقاله ­های خبری مکتوب را، برای خواندن آماده می­کنند. از آنجا که BBC News دارای کانال YouTube نیز است، پس می­توانند همه فیلم های خود را در یک مکان ارائه نمایند.

Global News

Global News، آخرین اخبار انگلیسی زبان را، به دسته­ های مختلف از جمله سرگرمی، بهداشت، سیاست، اخبار جهان و موارد دیگر تقسیم می­کند و شرایط را برای یادگیری انگلیسی با اخبار، مناسب می­کند. در اینجا هم مقاله­ های خبری انگلیسی زبان و هم فیلم های خبری، برای استفاده زبان آموزان وجود دارد. یادتان باشد هنگام جستجو، فقط کافی است به دنبال دکمه پخش ویدیو، در سمت راست تصاویر، برای داستان­ های خبری ویدیویی باشید.

Global News یک ر سانه کانادایی است که به زبان آموزان فرصتی می­دهد، تا لهجه انگلیسی کمی متفاوت از لهجه­های انگلیسی یا آمریکایی را، تمرین نمایند.

در حالیکه آنها اخبار محلی و ملی زیادی را ارائه می­دهند، فیلم های زیادی در مورد رویدادهای روز دنیا را نیز برای ارائه دارند.

یکی از بهترین بخش­های این وبسایت، صفحه اخبار پرطرفدار است. این بخش دارای تعداد زیادی ویدیوی محبوب درباره اخبار پرطرفدار بوده و طیف وسیعی از داستان­های جدی و سرگرم­ کننده را پوشش می­دهد.

مزیت دیگر در استفاده از Global News، قابلیت پخش مستقیم اخبار است، یعنی جایی که می­توانید همزمان با گزارش اخبار، به صورت واقعی آن را نیز تماشا کنید. این امر ممکن است یکی از بهترین شیوه ­ها، برای تمرین مهارت شنیداری انگلیسی شما باشد.

ESL Video

ESL Video، وبسایت دیگری است که بطور خاص برای زبان آموزان انگلیسی ساخته شده است. این وبسایت شامل طیف وسیعی از فیلم های انگلیسی زبان شامل کلیپ ­های خبری است، که با محتوای ساخته شده توسط معلمان، همراه است.

استفاده از این وبسایت رایگان بوده و محتوای اضافی، شامل آزمون­هایی برای آزمایش میزان دانش شما از فیلم­ها است.

در ویدیوهای خبری، گاهی متن رونوشت نیز در دسترس قرار می­گیرد، بنابراین می­توانید همراه با آنچه در حین ویدیو گفته می­شود، خود را همگام نمایید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، محتوای ESL Video طیف گسترده­ای از موضوعات را پوشش می­دهد و همچنین همه فیلم های آنها، ویدیوی خبری نیستند. برای مثال اگر بخواهید واژگان بخصوصی را تمرین نمایید، ویدیوهای موجود را میتوانید به دسته­ هایی مانند علم و فناوری، تقسیم کنید.

یادگیری انگلیسی با CBC

این منبع ESL، از رادیو CBC کانادا تهیه می­شود. این وبسایت به زبان آموزان انگلیسی کمک شایانی می­کند و دارای تعداد زیادی فیلم خبری و چند کلیپ صوتی نیز است.

این فیلم­ها با سطح انگلیسی برچسب­ گذاری شده­اند، بنابراین می­توانید ویدیویی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با نیازهای تحصیلی شما باشد.

موضوعات خبری، از اخبار کانادا گرفته تا ورزش و اخبار کودکان را پوشش می­دهد.

در اینجا هر ویدیو، برای کمک به فراگیران در تمرین دستور زبان انگلیسی، لیست واژگان و نحوه تلفظ، از وقایع روز دنیا و حقایق فرهنگی در مورد کشورهای انگلیسی زبان، استفاده می­کند.

علاوه بر بسیاری از فیلم های خبری دست اول، این وبسایت همچنین دارای بایگانی گسترده­ای، از داستان­ های خبری سال ۲۰۱۷ و قبل از آن است. این موارد شامل مصاحبه ­های خبری و داستان­های طولانی ­تر هستند.

Politico

Politico یک روزنامه و شرکت روزنامه نگاری آمریکایی است که به اشتراک اخبار سیاسی، اختصاص دارد. این شرکت خبری، بی ­طرف است و شاید گزینه مناسبی به منظور یادگیری انگلیسی با اخبار، برای بیشتر افراد باشد. این بدان معنا است که آنها تمایل دارند به حقایق پایبند باشند، تا اینکه داستان را متناسب با اعتقادات سیاسی خود شرح دهند.

وقتی صحبت از اخبار سیاسی است، آنها یکی از برترین وبسایت های خبری آمریکا هستند و دائما فیلم های جدیدی را به وبسایت خود اضافه می­کنند.

Politico بر سیاست آمریکا تمرکز دارد، بنابراین از نظر موضوع، بسیار خاص عمل می­نماید. اگر می­خواهید با نحوه کار دولت ایالات متحده بیشتر آشنا شوید، این وبسایت را به عنوان یک منبع عالی در این زمینه، به شما پیشنهاد می­کنیم.

این وبسایت همچنین مکانی فوق ­العاده برای یادگیری در مورد مباحث سیاستی و بویژه سیاست خارجی آمریکا است، که می­تواند کشورهای جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

علاوه بر این، شما می­توانید با مطالعه کلمات مربوط به زمینه­ های دولت، اقتصاد، سیاست و موارد مشابه، انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از واژگان عالی را بیاموزید.

Good News Network

Good News Network، به شما اجازه می­دهد تا از همه نوع اخبار غم ­انگیز و جدی، در سراسر جهان خلاص شوید و یادگیری انگلیسی با اخبار، به شیوه­ای دیگر دنبال شود.

این وبسایت به اشتراک گذاری اخبار مثبت، نشاط ­آور و شاد، از سراسر جهان اختصاص یافته است. دسته ­های خبری آن شامل گزینه ­های خوشایندتر مانند خبرهای الهام ­بخش و خنده­ دار است. انتظار می­رود در اینجا فیلم هایی درباره حیوانات، خانواده ­ها و بچه ­ها را نیز، تماشا نمایید.

علاوه بر یادگیری انگلیسی، در هنگام تماشای اخبار خوشحال کننده، شبکه Good News معمولا خلاصه­ های مکتوب عمیق ­تری را برای همراهی با فیلم های خبری، ارائه می­دهد.

به عبارت دیگر، خلاصه طولانی ­تر از محتوای هر ویدیو را می­توانید بیابید. این خلاصه ­ها به شما کمک می­کنند تا اگر در دنبال کردن داستان هر ویدیو مشکل دارید، آن را درک کرده و بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

The Irish Times

ایرلند تایمز به دانشجویان زبان انگلیسی، تمرین گوش دادن با لهجه دیگری از زبان انگلیسی را ارائه می­دهد.

ایرلند تایمز علی­رغم مستقر بودن در ایرلند و تمرکز بر اخبار محلی و ملی، فیلم های زیادی که اخبار بین ­المللی را پوشش می­دهد، نشان می­دهد.

اخبار آنها از ورزش گرفته تا سیاست و فرهنگ، همه را پوشش می­دهد، بنابراین در اینجا برای هر سلیقه های، چیزی برای لذت بردن وجود دارد.

آنچه این فیلم­ها را برای زبان آموزان انگلیسی مفید می­کند، کوتاه بودن زمان پخش هر بخش خبری است. ویدیوها حتی می توانند ۳۰ ثانیه طول بکشند. البته در اینجا فیلم­ها معمولا دو دقیقه بیشتر اجرا نمی­شوند.

TechCrunch

TechCrunch یک وبسایت عالی است که در اخبار بین ­المللی مربوط به فناوری، تخصص دارد. اخبار این وبسایت شامل داستان­هایی درباره جدیدترین لوازم الکترونیکی، اتومبیل­ ها، اپلیکیشن ­ها، رباتیک و استارت آپ ­ها است.

این وبسایت خبری شما را با تعداد زیادی از واژگان عالی آشنا می­کند و موضوعات تحت پوشش فیلم ­ها، فوق ­العاده جالب هستند.

شما می­توانید فیلم های خبری را به راحتی بر اساس موضوع، از قبیل مصاحبه، بررسی و ابزارهای فنی، تقسیم نمایید.

بهترین چیز این است که برخی از فیلم ­ها، زیرنویس را به چند زبان مختلف و نه فقط انگلیسی، ارائه می­دهند. این بدان معنی است که شما ممکن است بتوانید زیرنویس­ ها را، به زبان مادری خود نیز پیدا نمایید. این امر نیز به خودی خود می­تواند کمک بزرگی در درک فیلم های انگلیسی باشد.

برخی از زبان­ های ارائه شده در زیرنویس ­ها شامل اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، هلندی و ژاپنی است. در نتیجه این کار، آنها را به یک درس انگلیسی کامل تبدیل می­کند. البته این درس­ها به اندازه­ای کوتاه هستند که ­برای زبان آموزانی که برنامه­ های شلوغی دارند، مناسب است.

اخبار CTV

CTV News یک وبسایت خبری مستقر در کانادا است که دارای تعداد زیادی فیلم معتبر بوده و شرایط را به منظور یادگیری انگلیسی با اخبار، برای زبان آموزان فراهم کرده است.

فیلم های خبری این وبسایت، هر دو داستان ملی و بین­ المللی را پوشش می­دهد. در اینجا شما تقریبا به هر نوع واژگانی که فکرش را بکنید، دسترسی خواهید داشت، زیرا اخبار مربوط به سبک زندگی مانند فرهنگ پاپ، سلامتی و سرگرمی نیز، پوشش گسترده­ای داده شده است.

بهترین چیز در مورد این منبع خبری این است که، زیرنویس انگلیسی با اکثر فیلم­ ها، در دسترس است. این بدان معنی است که شما می­توانید میزان درک خود را از نحوه تلفظ بررسی نمایید، همچنین بیاموزید که چگونه یک کلمه را هجی کرده یا از زیرنویس ­ها برای یافتن کلمات در فرهنگ لغت، استفاده نمایید.

اخبار SBS

SBS News در استرالیا مستقر بوده و در نتیجه زبان آموزان انگلیسی را، در معرض لهجه ه­ای دیگر از زبان انگلیسی قرار می­دهد.

در واقع این منبع دیگری است که فرصت ­های زیادی را برای گسترش لیست واژگان شما فراهم می­کند، زیرا طیف گسترده­ای از موضوعات مانند مشاغل کوچک، اخبار ورزشی و فرهنگی را پوشش می­دهد.

در حالیکه بسیاری از فیلم های SBS News به اخبار استرالیا متمرکز هستند، تعداد زیادی از آنها نیز در مورد اخبار جهان صحبت می­کنند.

در اینجا هر چند ساعت یک بار، فیلم جدیدی اضافه می­شود، بنابراین برای تماشای داستان­های خبری، هرگز دچار کمبود ویدیو نخواهید شد.

علاوه بر آن، تقریبا هر داستان خبری با خلاصه ه­ای طولانی ­تر همراه است تا بینش بیشتری در مورد آنچه در ویدیو اتفاق می­افتد، به شما ارائه دهد.

در حالیکه تماشای اکثر فیلم ­ها زمان کوتاهی می­برند، اما گاهی اوقات ویدیوهای طولانی­ تری وجود دارند که نگاه عمیق ­تری در داستان­ های خبری به شما ارائه می­دهند. بنابراین اگر به دنبال یک درس مفصل­ تر، برای یادگیری انگلیسی با اخبار هستید، می­تواند گزینه خوبی باشد.

The Daily Show

The Daily Show، یک برنامه تلویزیونی خبری آمریکایی است که دارای یک خط داستان خنده­دار است.

این برنامه محبوب، در حال حاضر به میزبانی ترور نوآ برگزار می­شود و امور جاری، سیاست­مداران و انواع مختلفی از اخبار را به شکل کاملا سرگرم­کننده و خنده­دار ارائه می­دهد.

با تماشای The Daily Show، شما یک منبع خبری و همچنین بینش کمدی آمریکایی را، در اختیار خواهید داشت. با شنیدن لحن صدای نوآ و چگونگی ساختن جوک­ های وی، شما می­توانید درک بهتری از نحوه ارائه طنز به زبان انگلیسی را، کسب نمایید.

علاوه بر این، شما چیزهای زیادی در مورد فرهنگ آمریکایی و نحوه درک و تفسیر اخبار مختلف، توسط شهروندان ایالات متحده خواهید آموخت.

نکته جالب توجه در مورد این وبسایت این است که، شما می­توانید از بین هزاران کلیپ ویدیویی کوتاه، همانند اپیزودهای کامل و رایگان، قدرت انتخاب بالایی داشته باشید.

سرانجام اگر می­توانید ویدیوهای خبری اینجا را پیگیری نمایید، مطمئن باشید بسیار خواهید خندید. سایت های خبری یادگیری انگلیسی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن