برترین

وبینار مدیریتی و سوپروایزری زبان انگلیسی

وبینار دوره تربیت سوپروایزر و مدیر آموزش

برگزاری وینار های بین المللی زبان انگلیسی با محوریت ایجاد مهر و خلاقیت در آموزش زبان و مدیریت آموزشی و افزایش درآمد 3 برابری برای اساتید، سوپروایزر ها و مدیران آموزشگاه ها سازماندهی شده است.

موضوعاتی از جمله تدریس آیلتس و تافل برای اساتید، موضوعاتی از جمله چگونه معلم برای کودکان تربیت کنیم تا چگونه تعیین سطح کنیم برای سوپروایزرها و چگونه تبلیغات کنیم ، چگونه اساتید و سوپروایزر استخدام کنیم تا اینکه چگونه آموزشگاه با کمترین سرمایه تاسیس کنیم برای مدیران مد نظر گرفته شده است.

این کارگاههای آموزشی را می توانید به صورت کلی انتخاب کنید و وبینارهایی که به صورت هفتگی برگزار شده انتخاب و به رایگان وبینارهای آموزشی را دانلود و مشاهده کنید

توجه داشته باشید وبینارهای اجوترینین در زمینه تربیت مدرس زبان انگلیسی یا وبینار تربیت سوپروایزری که در حال حاضر برگزار میشود شرکت کنید، فقط کافیست وارد سایت اجوترینین شوید و وبینار مورد نظر رو انتخاب و در وبینار شرکت کنید.

هادی تات حصاری

حمیدچراغیان

حمیدرضا احمدی

مجتبی هونجانی

عباس مرشد زاده

ابوالفضل قنبری

علی شیرمحمد علی

وحید شیرمحمد علی

داوود شیرمحمد علی

محمود خاکی

پردیسه مفیدی

کاظم بیخوف

مهران انصاری

هادی کیهانی

امیرحسین البرزی

سعید هدایتی

امیر برازنده

محمد محمدی تبار

محمد کجوری

ویدا سلیمانی

مژگان یوسفی

محمد صادق احمد یزدی

آذر خدیو حقگو

راضیه دقیق منفرد

سعید قیامی

فرهنگ بهلول

سراله کمالی دماوندی

مریم طباطبائیان

الهام نافذ

شاهین تقدمی

بهزاد زمانی

هاجر رئیسی

مریم قزلو

حمیدرضا محسنی

مهدی یوسفیه

رضا آتش زمزم

Alberto Casta

امیرحسین ابراهیم‌نژاد

میثم صبور

برای استفاده از وبینار چه تجهیزاتی نیاز است؟

شما کافیست اتصال اینترنتی با سرعت 128 کیلوبایت داشته باشید تا بتوانید به‌صورت کامل و استاندارد از یک وبینار بهره‌مند شوید. وسایل سخت‌افزاری لازم جهت استفاده از وبینار می‌تواند گوشی موبایل، تبلت و یا کامپیوتر شخصی باشد و برای بالا بردن ضریب جذب مطالب پیشنهاد می‌گردد از یک هندزفری هم استفاده کنید.

با امکان وبینار هر جایی هستید در کلاس شرکت کنید

دیگر فرقی نمی‌کند شما در کجا حضور داشته باشید؛ خانه، محل کار یا حتی در یک خیابان در شلوغ‌ترین ساعت ترافیکی، شما می‌توانید به‌راحتی به وسیله‌ی وبینار از دوره‌های آموزشی مختلف استفاده کنید و به معنی واقعی زمانتان را مدیریت کنید.

می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید

یکی دیگر از مزایای فوق‌العاده مهم وبینار بهینه بودن و صرفه‌جویی در هزینه هاست. شاید بپرسید چطور؟ در جواب می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که شما پیش از هر چیز هزینه‌های رفت‌و‌آمد را حذف کرده‌اید و از آن مهم‌تر اینکه هزینه کلاس‌های آنلاین به‌نسبت کلاس‌های حضوری پایین‌تر است.

چه مهارت‌هایی را می‌شود از طریق وبینار آموزش دید؟

تقریبا می‌توان گفت بخش بزرگی از مهارت‌ها و دانش‌های کاربردی امروز را می‌شود از طریق وبینارها و جلسات پرسش و پاسخ آنلاین کسب کرد مهارت‌هایی مثل مهارت‌های انسانی، مدیریتی، حقوقی، ارتباطات جمعی و حتی برخی مهارت‌های زبانی.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن