برترین

از کجا بهترین استاد زبان را پیدا کنیم؟

اگر بدنبال یادگیری زبان دوم همچون انگلیسی، آلمانی، ترکی، روسی، اسپانیایی و… هستید باید بدانید که رمز پیشرفت شما علاوه بر پشتکار و تلاشتان، آموزش صحیح و یادگیری اصولی به خصوص در سطوح مبتدی و پایه است. هیچ کس و هیچ چیز همانند یک استاد خوب، شرکت در کلاس‌های خصوصی و استفاده از کتاب‌های بروز نمی‌تواند در شما انگیزه ایجاد کند و شما را به ادامه مسیر ترغیب نماید.

ویژگی‌های بهترین معلم زبان :

انتخاب بهترین معلم زبان برای یادگیری به خصوص در گام‌های شروع یک زبان جدید جزو سخت‌ترین و مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. مصرع معروف “خشت اول گر نهد معمار کج” را که حتما شنیده‌اید. مدرس زبان خوب همان معماری است که خشت اول را برای شما درست و صحیح قرار می‌دهد و شما می‌توانید با پایه‌های ‌درست زبان را به‌خوبی یاد بگیرید.

مدرس زبان خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  • توانایی انتقال دانش و مفاهیم به زبان ساده را داشته باشد.
  • بتواند به راحتی با زبان آموز ارتباط برقرار کند و کلاس‌های مکالمه محوری داشته باشد.
  • از روش تدریس مناسب با سطح زبان آموز و شیوه یادگیری او استفاده نماید.
  • برنامه درسی منعطف و تمرین‌های فراوان داشته باشد.
  • سابقه کاری خوب داشته باشد.
  • با موسسات معروف و مطرح همکاری کرده باشد.
  • منظم، خوش قول و متعهد باشد.

بهترین توصیه ما به شما این است که برای یادگیری یک زبان جدید، حتما به موسسات معتبر و خوشنام و مطرح در عرصه آموزش زبان اعتماد نمایید. مدرسانی که از فیلترهای آموزشی و استانداردهای بالای این موسسات رد می‌شوند می توانند از لحاظ روش تدریس شما را به هدف مد نظرتان برسانند. فروشگاه اینترنتی دایری لن، عرضه کننده کتاب‌های یادگیری زبان و کلاس خصوصی سایر زبان‌ها با همکاری اساتید مطرح و خوشنام هر زبان مسیر و فرایند یادگیری را برای شما دلچسب‌تر می‌نماید.

بهترین استاد زبان را از کجا پیدا کنم؟

اساتیدی که برای تدریس کلاس‌های خصوصی دایری لن انتخاب می‌شوند از بهترین اساتید مشغول به کار در این زمینه هستند که سطح تدریس سطح پیشرفته و QT یا کیفیت تدریس 1 دارند. حداقل تجربه تدریس این افراد 5 سال است. این اساتید یا دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان مد نظر بوده، یا سابقه تحصیل، زندگی یا تدریس در آن کشورها را دارند. سطح زبان اساتید دایری لن، در حد یک native speaker است.

کلاس خصوصی با بهترین استاد زبان (ترکیب برنده برای رسیدن به موفقیت)

کلاس خصوصی زبان برای پیشرفت سریع و یادگیری بهتر زبان به افراد زیر توصیه می‌شود:

  • افرادی که نیاز به مطالعه منابع خاص داشته و به راحتی کلاس مورد نظر خود را نمی‌توانند پیدا کنند. (آمادگی برای آزمون های خاص یا ۀآزمون‌های بین المللی)
  • افرادی که می‌خواهند در یک زمینه خاص مانند گرامر، لغت، مکالمه و… تمرین بیشتری داشته باشند.
  • افرادی که به دلیل قرار داشتن در پروسه مهاجرت تحصیلی یا کاری میبایست در مدت زمان کوتاهی، دانش زبان خود را به سطح قابل قبولی برسانند.

انواع کلاس خصوصی با اساتید درجه یک زبان

کلاس های خصوصی دایری لن در دسته بندی‌های متفاوتی قرار می‌گیرند و بسته به هدف هر شخص پس از مشاوره و تعیین سطح رایگان توسط کارشناسان آموزش دایری لن، کلاس خصوصی مورد نظر به زبان آموز معرفی می‌گردد.

دسته اول – کلاس خصوصی آمادگی آزمون های زبان انگلیسی

اگر قصد کار یا ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان را دارید و فرصت محدودی برای ارائه مدرک تاییدیه سطح زبان خود دارید درست ترین کار انتخاب بهترین مدرس زبان انگلیسی، اعتماد به موسسه زبان دایری لن و شرکت در کلاس خصوصی آمادگی آزمون است.

کلاس‌های خصوصی آمادگی آزمون‌های بین المللی عبارتند از:

  • کلاس خصوصی آزمون تافل
  • کلاس خصوصی آزمون آیلتس
  • کلاس خصوصی آزمون دولینگو
  • کلاس خصوصی آزمون PTE
  • کلاس خصوصی آزمون CELPIP
  • کلاس خصوصی آزمون GRE
  • کلاس خصوصی آزمون آیلتس لایف اسکیلز

دسته دوم – کلاس خصوصی یادگیری سایر زبان‌ها

اگر قصد شما از یادگیری یک زبان دیگر اقامت، کار یا ادامه تحصیل در یک کشور غیر انگلیسی زبان است باید بدانید که این روزها تب یادگیری زبان آلمانی و مهاجرت کاری به آلمان به خصوص برای کادر درمان بسیار داغ است.

زندگی و کار در کشور ترکیه هم نظر بسیاری را به خود جلب نموده است و زبان ترکی استانبولی یکی از پر درخواست‌ترین، شیرین‌ترین و کاربردی‌ترین زبان‌هایی است که به صورت خصوصی می‌توانید آن را یاد بگیرید.

بازار سریال ‌های اسپانیایی و کره‌ای مثل خانه اسکناس و بازی مرکب هم که در بین سریال‌بازها حسابی داغ است و این دو زبان را به دو زبان پر طرفدار برای یادگیری به عنوان زبان دوم تبدیل کرده است. شما فقط کافی است تصمیم بگیرید که قصد یادگیری چه زبانی را دارید و در انتخاب بهترین معلم زبان و کلاس خصوصی با مناسب‌ترین قیمت به دایری لن و تیم حرفه‌ای کارشناسان آموزش این مجموعه اعتماد نمایید.

کلاس‌های خصوصی سایر زبان‌های خارجه دایری لن عبارتند از:

دسته سوم – کلاس خصوصی آمادگی آزمون‌های دکتری

آزمون زبان دکتری با نام‌های متفاوتی شناخته می‌شود. نکته مهمی که باید بخاطر داشته باشید این است که اگر دانشجوی دکتری در دانشگاه‌های سراسری هستید می‌توانید در یکی از آزمون‌های تولیمو، MSRT، یا MHLE شرکت کنید. اگر دانشجوی دانشگاه آزاد هستید باید در آزمون EPT شرکت کرده و پس از کسب حد نصاب مورد نظر دانشگاه، مدرک خود را قبل از فرا رسیدن زمان شرکت در آزمون جامع به دانشگاه ارائه دهید.

برای قبولی در آزمون زبان دکتری می‌توانید در کلاس خصوصی آمادگی آزمون زبان شرکت نموده و پس از کسب آمادگی همان بار اول، نمره دلخواهتان را کسب نمایید.

انواع کلاس‌ زبان دکتری :

  • کلاس آمادگی آزمون MSRT
  • کلاس آمادگی آزمون EPT
  • کلاس آمادگی آزمون MHLE
  • کلاس آمادگی آزمون تولیمو

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس خصوصی و یادگیری زیر نظر بهترین مدرسان زبان کشور می‌توانید با شماره26211636-021 تماس حاصل نمایید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن