آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس – کلاس خصوصی آیلتس

بهترین معلم خصوصی آیلتس

بهترین معلم های خصوصی و برترین اساتید آیلتس که در آموزشگاه آنلاین دایری لن درحال تدریس هستند معرفی می شوند. اساتید آیلتس جزو برترین و بهترین مدرسین آیلتس تهران و سراسر ایران هستند. این اساتید از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ‌التحصیل شده اند و اکثرا دارای مدرک آیلتس با نمره بالای 7 و 8 هستند. بسیاری از مدرسین دایری لن دارای مدرک TTC و TESOL هم دارند و با شرکت در کلاس هایشان می توانید موفقیت خودتان را در آزمون آیلتس تضمین نمائید.

کلاس خصوصی آیلتس آنلاین و دوره فشرده تدریس IELTS

کلاس خصوصی آنلاین آیلتس در دایری لن، بر روی پلتفرم گوگل میت یا اسکایپ در روز و ساعت مشخص شده توسط زبان‌آموز برگزار می‌گردد.

تدریس خصوصی آیلتس آنلاین از نظر کیفی هیچ تفاوتی با آموزش خصوصی آیلتس حضوری ندارد و تمامی موارد لازم برای آموزش توسط مدرس بررسی و آموزش داده می‌شود.

روز و زمان کلاس آیلتس خصوصی آنلاین همچون دوره خصوصی آیلتس توسط فراگیر تعیین می‌گردد.

گرفتن آیلتس 6 یا 7 چقدر طول میکشه؟

به چند فاکتور بستگی دارد. در ابتدا باید تعیین سطح بشوید و بعداز انجام تعیین سطح بهتر می‌توان تشخیص داد که چقدر تا گرفتن نمره 6 یا 7 فاصله دارید. اما با یک آزمون آنلاین نمی‌توان تعیین سطح دقیقی انجام داد.

سوابق انگلیسی شما را جستجو می‌کنند. مثلاً اینکه کلاس زبان رفته‌اید یا نه، یا چه مقدار با آیلتس آشنا هستید. همه این سوالات میتواند زمان تقریبی برای کسب نمره 6 یا 7 آیتس را نشان بدهد.

چه مدت برای یادگیری زبان وقت میزارید؟ مثلاً اگر کارمند باشید و از ساعت 8 صبح تا 7 شب در شرکت کار کنید. به این صورت فقط 2 الی 3 ساعت وقت مفید برای مطالعه دارید و این روند گرفتن نمره 6 یا 7 را بالا می‌برد. برعکس این هم می تواند باشد. کسانی که با تمرکز و زمان بالا، روزانه 8 الی 10 ساعت مطالعه می کنند و تکالیف استاد را انجام میدهند. بنابراین این افراد در بازه کوتاه تری نتیجه دلخواه خودشان را می گیرند.

تا زمانی که با مفاهیم و تمرینات آیلتس مثل paraphrasing و Distractors و تمرین املاء و انواع سوالات لیسنینگ و ردینیگ و نحوه نوشتن رایتینگ آیلتس آشنا نشوید، نتیجه مورد انتظارتان را نخواهید گرفت. کسانی که سلف استادی می کنند، آزمون و خطاهای بسیاری می کنند و زمان زیادی را بر روی منابع کم اهمیت می گذارند. بنابراین اگر می‌خواهید زودتر به نمره 6 یا بالای 7 برسید، با مشاورین دایری لن در تماس باشید.

تدریس خصوصی آیلتس

زبان آموزان گرامی می توانند به صورت 24/7 جهت هماهنگی برای ثبت نام کلاس خصوصی آیلتس  (02126211636) تماس حاصل فرمایید.

طول دوره از یک الی شش ماه
تعداد جلسات طی دوره بر حسب نیاز فراگیر
روزها و ساعات برگزاری کلاس به انتخاب فراگیر
مدت زمان هر جلسه 1 ساعت
شهریه کلاس خصوصی آیلتس 300 هزار تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن