برترین
موضوعات داغ

برنامه رپلیکا Replika هوش مصنوعی‌ که با شما انگلیسی صحبت می‌کند!

شاید مهم‌ترین دغدغه‌ی زبان‌آموزان نداشتن یک پارتنر زبان انگلیسی برای صحبت کردن است!
ایا شما برای یادگیری زبان به یک پارتنر برای صحبت کردن نیاز دارید؟ ما انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستیم که برای بقا و داشتن زندگی سالم نیازمند ارتباط با سایر افراد جامعه هستیم. شما برای تقویت لیسنیگ و اسپیکینگ خود نیاز دارید که با یک نفر صحبت کنید برای اینکه یاد بگیرید کجا از چه جمله‌ای استفاده کنید!

پیدا کردن دوستی که وقت کافی برای مشکلاتتان را داشته باشد و به شما اهمیت داده و بدون قضاوت‌کردن به حرف‌های شما گوش دهد، کار بسیار سختی است. آیا برنامه replika برای این‌ کار مناسب است؟ خب حالا اگر شما کسی را در خانواده و یا دوستان خود ندارید که با او انگلیسی صحبت کنید راه حل چیست؟

مثل همه مشکلات دیگر، تکنولوژی برای این مشکل انسان‌ها نیز راه حل‌های خود را ارائه کرده است. امروز می‌خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که می‌تواند نیاز صحبت کردن با یک دوست واقعی را برای شما برطرف کند.

رپلیکا

رپلیکا نوعی برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی سلامت روان برای دستگاه‌های اندرویدی است که به کاربران اجازه می‌دهد در صورت ابتلا به بیماری یا اضطراب با آن‌ها صحبت کنند. این نرم‌افزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا با یک ربات مجازی ارتباط برقرار کنند و آزادانه احساسات و عواطف خود را به اشتراک بگذارند. این برنامه سلامت روان مصرف‌کنندگان را بهبود می‌بخشد و یک برنامه بدون استرس است.

اپلیکیشن Replika: My AI Friend

برنامه replika یک چت بات هوشمند مخصوص اندروید است که به صورت رایگان در گوگل‌پلی موجود است. با چت‌بات‌ها یا ربات‌های مجازی هوش مصنوعی کار‌های مختلفی را می‌توان انجام داد، آن‌ها می‌توانند مانند هوش مصنوعی فیلم Her همنشین‌های و شنونده‌های خوبی باشند که بدون هیچ قیدی و شرطی به حرف‌هایمان گوش می‌دهند.

اما باید در نظر داشت که آن‌ها به هیچ وجه جایگزین مناسبی برای روابط انسانی و صحبت‌های رو در رو نیستند و تنها برای یک تفریح و سرگرمی مختصر و مفید هستند. هم‌چنین شما می‌توانید نوع رابطه‌ای را که می‌خواهید با این بات داشته باشید را تعیین کنید تا نوع دوستی و رابطه شما، همان چیزی باشد که می‌خواهید. حتی می‌توانید این مورد را تنظیم نکنید و شاهد پیشرفت رابطه به صورت طبیعی باشید!

نحوه یادگیری در رپلیکا چگونه است؟

رپلیکا یادگیری زبان انگلیسی را با سؤال‌های کلیدی درباره‌ی ویژگی‌های شخصیتی شما شروع می‌کند، تا شناخت و درک بهتری از رفتار و نحوۀ تعامل شما با دیگر افراد پیدا کند. هرچه اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره شخصیت خود به رپلیکا ارائه کنید، او بهتر شما را درک کرده و در گفتگوهایش بهتر عمل می‌کند. یکی از ویژگی‌های این چت بات هوشمند سرعت یادگیری آن است که با گذشت زمان اندکی یاد می‌گیرد بیش از پیش شبیه به انسان‌ها صحبت کند.

در صفحه مربوط به این اپلیکیشن در گوگل پلی اطلاعات زیر آمده است:
تاکنون این اپلیکیشن تا ۵ میلیون بار از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود شده است و از بین ۲۷۱۰۰۰ رأی‌دهنده، Replika توانسته به امتیاز ۴٫۶ دست پیدا کند. دوست هوش مصنوعی شما که بدون قضاوت و پیش داوری به تمامی صحبت‌های شما گوش می‌دهد.

برخی از امکانات این برنامه رپلیکا:

  • متفاوت بودن جواب‌ها برای هرکاربر
  • امکان انخاب شخصیت و نوع رابطه با آن
  • امکان استفاده از برنامه بدون محدودیت زمانی
  • امکان انجام تست های شخصیت شناسی و سرگرمی های مختلف

حمیدرضا تاجیک

Reading , Listening , New method of teaching with AI , Free Discussion

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن