اسپانیایی

کلاس زبان اسپانیایی | دوره های خصوصی، گروهی و آنلاین

آموزش زبان اسپانیایی از پایه تا پیشرفته-بهترین کلاس مکالمه اسپانیایی

در حال حاضر زبان اسپانیایی در 20 کشور بین المللی به عنوان زبان نخست مردم استفاده می شود. به همین دلیل یادگیری این زبان می تواند این ویژگی را به افراد بدهد تا با بسیاری از مردم دنیا بتوانند ارتباط برقرار نمایند. تقریبا بیشتر کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی به زبان اسپانیایی تکلم می کنند.

این زبان در کشور آمریکا نیز به دلیل مهاجرین اسپانیایی زبان بعد از زبان انگلیسی دومین زبان پرتکلم محسوب می شود. در نتیجه یادگیری این زبان و استفاده از آن فقط برای ارتباط با مردم در کشورهای اسپانیایی زبان نمی باشد.

این زبان با زبان انگلیسی وجه اشتراک زیادی داشته به این صورت که اگر کسی به زبان انگلیسی مسلط باشد یادگیری این زبان برایش راحت تر خواهد بود.

یادگیری این زبان می تواند فرصت های زیادی را در زمینه های مختلف برای شما به‌وجود بیاورد و باعث پیشرفت شما در کار، تحصیل و زندگی شود.

دوره های آموزش زبان اسپانیایی در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان اسپانیایی با هدف برقراری ارتباط مؤثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبان، مهارت نوشتاری، گفتاری، شنیداری و خواندن مورد توجه و آموزش می باشند.

نحوه برگزاری کلاس های زبان اسپانیایی

تعداد جلسات و ساعات در هفته

نام دوره

دو جلسه یک ساعت و نیم

عادی

سه جلسه یک ساعت و نیم

نیمه فشرده

دو جلسه سه ساعته

فشرده

سه جلسه سه ساعته

 فوق فشرده

دو جلسه سه ساعته (پنجشنه‌ها و جمعه‌ها)

فشرده آخر هفته

کتاب آموزشی مورد استفاده در دوره اسپانیایی

در دوره های اسپانیایی در حالت آنلاین و حضوری از کتاب نوو پریسما Nuevo Prisma به عنوان کتاب اصلی برای تدریس و در هر سطح از کتاب های En Vocabulario و Gramatical en Uso به عنوان منابع کمک آموزشی استفاده می شود.

این کتاب از جمله بهترین و جدیدترین منابع آموزشی زبان اسپانیایی در دنیا می باشند. این کتاب ها تمامی مهارت های زبانی را به خوبی پوشش داده و دارای شرح درسی جذاب برای تفهیم هر درس هستند.

نحوه برگزاری دوره های آنلاین

دوره های آنلاین زبان اسپانیایی مجموعه دایری لن در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند. این بستر آموزشی دارای تمامی امکانات لازم و کافی برای برگزاری یک کلاس در سطح استاندارد و بین المللی است که براحتی به شما این امکان را می دهد تا بدون نصب هیچ گونه نرم‌افزار اضافی بر روی دستگاه کامپیوتر، موبایل و یا تبلت خود و تنها با استفاده از مرورگر اینترنت درکلاس شرکت نمایید.

این کلاس ها به‌صورت زنده بوده و به‌صورت ویدئوهای ضبط شده نمی باشند و مدرس و زبان آموزان به صورت آنلاین در کلاس حضور داشته و در این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه‌ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

شما با شرکت در کلاس های آنلاین بدون محدودیت مکانی می توانید در هر کجا که هستید در کلاس زبان شرکت نمایید.

 

بستگی به نوع کلاس و نحوه برگزاری کلاس دارد که کلاس به صورت خصوصی می باشد یا گروهی و همچنین به فشرده، نیمه فشرده، فوق فشرده یا ترمیک بودن کلاس نیز بستگی دارد و از حداقل ۶ ماه در کلاس های خصوصی فوق فشرده تا ۲ سال در کلاس های گروهی ترمیک عادی متغیر میباشد.

در این دوره ها کتاب مرجع کتاب Nuevo Prisma می باشد که در کنار این کتاب براساس سطح شما کتاب های کمک آموزشی دیگر نیز مورد استفاده و تدریس می باشند.

تعداد نفرات حاضر در کلاس بستگی به نوع کلاس دارد که بصورت ۱ یا ۲ نفر در حالت خصوصی و 3یا 4 نفر در کلاس های نیمه گروهی و ۵ نفر تا ۱۰ نفره در حالت گروهی برگزار می شوند.

بله. برای افرادی که در طول هفته نمی توانند در کلاس های آموزشی شرکت نمایند کلاس های فشرده آخر هفته تعبیه شده اند تا براحتی بتوانید به یادگیری زبان بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن